Mirrolella

Alla inlägg den 20 juni 2013

Av Mirre - 20 juni 2013 18:30

There's "hell" in hello

"good" in goodbye,"lie" in belive,"over in lover,"end" in friend,"ex" in next and "if" in life..

Av Mirre - 20 juni 2013 18:17

Hellu!

Sa ju att det skulle komma ett till inlägg!  


Enligt en källa (Ebba) Så kunde man ha hur många tomter som hels på Semesterparadis!!Är inte det bara för grymt?

Det tycker jag!Man kan ha flera små hus o springa runt till!Faan va kul!Det som ni kanske inte vet är att jag oxå har beställt Semmesterparadis  Vilket jag är super glad över!

En annan sak var att man kan ha hotell som jag oxå ville prata lite om,Tänk o ha ett hotell som du vill ha det!Det kan vara rosa,lila eller t.o.m RENGBÅGSFÄRGAD!!Man kan t.o.m ha en poolbar!Det måste jag bara ha!!


Hoppas ni fick lite info i alla fall!TACK TILL:Ebba som gav mig lite info!


BYE!  


Av Mirre - 20 juni 2013 14:58

Hellu!

Jag har inte bloggat på ett tag nu för att jag har varit sjuk..Men jag hoppas att ni gillade Veckans video o att ni inte skratta!  Men det är svårt att inte göra det!


Kommer snart mer inlägg!LOVAR!


BYE!  


Presentation

  Hej Hallå!

Jag bloggar för det mesta om mitt liv eftersom jag inte har tid med att göra annat!BYE!

Bra o veta..om du nu läser detta...

*Inga elaka kommentarer

 

*Om det är något jag ska förbättra,skriv gärna det!:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Vad är bra med denna bloggen?
 Sims
 Animal Crossing
 Room Look's
 Sims Look's
 Inget...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Gästbok!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

http://ebbolella.bloggplatsen.se/

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards