Mirrolella

Alla inlägg den 24 juni 2013

Av Mirre - 24 juni 2013 19:34

Hellu!

I dag har jag hoppat runt i pyjamas o planerat med Ebbolella!  

Jag har en bra histora till min nya familj på onsdag,men jag tänker inte slte spela på min favo familj Ek..Men det ska bli kul o få något nytt! 

En fågel kom oxå på besök...Oskar(min älskade katt  )Kom in med den..Tyvärr klarade fågeln sig inte o dog..  

Medans hans vänner var utanför o vänta på honom...


Det var allt som har hänt i dag!


BYE!   

Av Mirre - 24 juni 2013 13:37

Själv tycker jag inte att det är så läskigt,få se vad ni tycker!


Pewdipie's kanal:www.youtube.com/user/Pewdiepie?feature=watch


Hoppas ni gillar den lämna gärna en kommerntar o kolla in Pewdiepie's kanal!  


BYE!  

Av Mirre - 24 juni 2013 13:24

Tänkte att jag skulle blogga om något och eftersom alla sims 3 spel snart är slut tänkte jag börja blogga om sims 4 i stället..men det kan vara lite svårt eftersom det inte kommer ut förns 2014,Men jag kan ge er en video med sånt som kan komma med!  


OBS!Klippet är på engelska!

Presentation

  Hej Hallå!

Jag bloggar för det mesta om mitt liv eftersom jag inte har tid med att göra annat!BYE!

Bra o veta..om du nu läser detta...

*Inga elaka kommentarer

 

*Om det är något jag ska förbättra,skriv gärna det!:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Vad är bra med denna bloggen?
 Sims
 Animal Crossing
 Room Look's
 Sims Look's
 Inget...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Gästbok!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

http://ebbolella.bloggplatsen.se/

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards