Mirrolella

Alla inlägg under juni 2013

Av Mirre - 16 juni 2013 16:33

Hellu!

Jag ville bara uppdatera er!Mina underbara läsare,Som ni kanske har märkt så har det kommit upp lite olika inlägg per dag,Jag tänkte att jag skulle fortsätta göra så!  

Hoppas att ni gillade veckans Video!  


BYE!HA ETT BRA SOMMARLOV!  

Av Mirre - 14 juni 2013 19:51

Hellu! Sad moment #2..


Ja i dag ver det skolavslutning..Faan..Jag vill inte lämna skolan..Men förr eller senare så måset ju alla i alla fall...  

Efter att vi hade sjungit klart så skulle Camila(Våran gammla lärare)((Blir det nu då..))

Hon sjöng en liten låt..jag lyssnade på första refrängen o sedan såg jag att Ebba grät..Då börja jag gråta..Medans Isak stog där bak o flina åt oss...  Jag ska döda han i höst..

Men det gick bra tillslut!  Men jag lovar att jag kommer gå till mina fröknar så fort jag får tid!


BYE!  

Av Mirre - 14 juni 2013 19:45

Hellu!

Jag vet att detta inlägg kommer lite sent men jag hade inte tid o skriva i går...


Det vi gjorde i dag var att plocka i hop allt vi hade i bänken o stoppa dom i en påse..The sad moment...

Ja..synd var det..Men på eftermiddagen så gick vi o bada!  

Det var ass kul!Alla hade en jätte bra stund med kakor o bad!


BYE!  

Av Mirre - 12 juni 2013 19:23

Hellu!

Det är bara en riktig skoldag kvar eller ja MYS DAG!

Japp i morgon blir det mys på sandtjärn men det kanske kommer att regna!  

Som ni inte vet är den sjön eller dy pölen som jag kallar den..Det är ass smutsigt där!Fattar inte hur alla i klassen typ badar där det är därför jag hoppas på regn!

Annars har min dag varit bra!Pizza vi medborgarhuset o vi vann mot lärarna på brännboll!!  

Happiest day ever!Alla har nog tyckt att det var en bra dag!


Mer svull hoppas jag på i morgon!  


BYE!  


P.S,Nisse lika dryg som vanligt,man vet inte vart händerna har varit!  

Av Mirre - 11 juni 2013 18:55

Saying "WHAT?" Then Realizing 1 Second Leter What They Said.


Hänt dig?

Av Mirre - 11 juni 2013 18:35

Hellu alla goa gubbar!!

Idag har vi ialla fall inte bråkat med Nisse kanske lite men inte mycket!Vi såg oxå på film på sista lektionen gissa vad vi fick till?

JOO...det var CHIPS!  

Ass gott!Even om alla natur chips tog slut..Men om jag ska vara ärlig var den smaken inte god..  

Filmen var bra!Jag grät en lite tår..men den var bra!Mycket mer hände inte på skolan!

Efter skola vart det mer svull för mig o Ebba vi gick till glassbaren o åt 3 kulor med KINDER,COOKIES o CITRON,Ebba kommer jag inte ihåg...Senil som man är!  

Men inte nog med det!Vi gick oxå till COOP för att köpa tuggummi men gissa vad vi kom ut med..JOO..Choklad kakor!!OFC!Men gott var det!  


BYE!  

Av Mirre - 10 juni 2013 17:56

Ja vad är en bäver??

Av Mirre - 10 juni 2013 17:42

Hellu!

Bännboll o brännboll...När kommer det att sluta!!?  

Som tur är så spelar vi mot hela personalen redan på onsdag!!  Så att vi slipper att jävla tjat om att träna!

Men jag o Ebba som har saknat varandra väldigt mycket under helgen,medan vi stog i kön för att få slå den jävla bollen direkt till bränaren i mitt fall...Me  det vi gjorde var att stå o krama varandra tills det var våran tur!  

Mysigt var det!Tack för det Ebba!  


Det som oxå hände i dag var att vi kom i bråk med Nisse en som jag hatar i min klass,det är skönt att vi inte kommer att gå i samma klassrum som honom i sjuan..Däremot kan vi få TB han är nästan lika men snällare!  

Vi fick en rundtur som tog nästan halva dagen..Men kul hade vi!Even alla stirra på oss som om vi var några jävla aliens...  


Aja,jag tror att jag kommer hitta där i höst!!  


Hoppas att ni hade en bra måndag ni oxå!Veckans video kommer snart!  


BYE!  

Presentation

  Hej Hallå!

Jag bloggar för det mesta om mitt liv eftersom jag inte har tid med att göra annat!BYE!

Bra o veta..om du nu läser detta...

*Inga elaka kommentarer

 

*Om det är något jag ska förbättra,skriv gärna det!:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Vad är bra med denna bloggen?
 Sims
 Animal Crossing
 Room Look's
 Sims Look's
 Inget...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Gästbok!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

http://ebbolella.bloggplatsen.se/

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards