Mirrolella

Alla inlägg under juni 2013

Av Mirre - 2 juni 2013 18:16

Hellu!

Så i fredags var det dax för det alla hade längtat till...SVULL!!  

Vi åkte ju o bada efter att vi hade ätit glass..men Towas cykel gick sönder på vägen till stranden...Men det gick bra för Ebbas föräldrar kom o lämmnade en ny cykel!

Eftersom det var så kallt var det skönt att bada i kallt vatten!

Vi titta på en komedi o en skräk..typ..Den var mer äcklig än läskigt..  

Mitt i natten gick vi oxå till lekparken,men jag o Karin var typ uppe hela natten Ebba var oxå med vi skrattade åt dom som snarka!  


BYE!

Presentation

  Hej Hallå!

Jag bloggar för det mesta om mitt liv eftersom jag inte har tid med att göra annat!BYE!

Bra o veta..om du nu läser detta...

*Inga elaka kommentarer

 

*Om det är något jag ska förbättra,skriv gärna det!:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Vad är bra med denna bloggen?
 Sims
 Animal Crossing
 Room Look's
 Sims Look's
 Inget...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Gästbok!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

http://ebbolella.bloggplatsen.se/

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards