Mirrolella

Alla inlägg under augusti 2013

Av Mirre - 25 augusti 2013 20:17

Då var det söndag igen då...skola i morron..Aja!;)

Sims gör bara livet bättre!;)

Del 2 av trailern på The sims 3 film!:)

Tycker att det verkar helt Ok!:)

Synd bara att det är dom sista 2..:(

Yhey Katy Perry!:D

Tycker att det verkar helt underbart!:)Om ni inte visste det är jag besatt av söta saker!:D

Det kan man säga att detta expansionpaketet har!;)

Här har ni trailern!:D


Nu kanske ni tycker:

"inte en sims blogg va??"

Men jag kan säga att det är det ända jag verkligen gillar o blogga om!:)

Men snart kommer det ett spel tips oxå!:)

Tänkte oxå göra en ny look för sims!:D Hoppas att ni ser fram emot det!:)



Bye!:*

Av Mirre - 16 augusti 2013 15:40

Så dom sista sims 3 spelen kommer ut i september o oktober!:D


Det jag mest längtar till är Sims 3 Film!:D

Här får ni ett smakprov på det!;)

Är det inte gymt?;)

Detta kommer ut den 10 september!:D

Eller det finns i alla fall i butik!:)

O nu när jag har skaffat ny data så får jag plats med mer spel!;)

Nu kommer den andra trailern!:)

Ser ass bra ut!;)

Det jag gillar mest är nog robotorna o så klart flygande bilar!;)

Detta kommer ut det 22 oktober


Allt för denna gång!:)

BYE!:*

Av Mirre - 11 augusti 2013 20:37

Hellu!:3



Regn!Man måste bara älska det!:D

Sälv tycker jag att det är hur mysigt som helst när det regnar!Fast om det gör det en hel helg är det nog inte så roligt...

Men i morgon är det Shopping day med Ebbis,Snart börjar ju skolan..Fast i år får vi skåp med lås så att ingen kan ta sig så lätt in som i en bänk!;)



Allt för mig!

BYE!:*


Av Mirre - 7 augusti 2013 17:49

Hellu!
Min blogg kommer inte bli en Sims blogg,allt jag vill göra är att ge er lite tips!:)

Här har ni alla dom frisyrer jag tycker om o avgudar när det gäller Sims,två av dom kommer från Universitet's liv,det som är långt o vågigt kommer från Semesterparadis!:))


Här kommer en look som passar bra till stranden!;))

Helheten av det här är ganska snyggt!;)
Av allt det här är t-shirten min favo!:D
Eller vad det nu är..
Det finaste med den är nog mönstret!:D Ass grym!;))




Skriv gärna i kommentarerna om vilken look jag ska göra här näst,en party,fin eller bara vardag!:)
Skriv oxå om ni vill ha mer av sånna här inlägg!:D

BYE!:*

Av Mirre - 7 augusti 2013 15:24

Hellu!

Jag är trött på att bara skriva om mig o mitt liv så nu kommer jag blogga om något helt annat!;)

Vad det är får ni se!;)

Av Mirre - 5 augusti 2013 19:25

Gillar ni oxå o spela på ett DS?I sånna fall har jag ett spel för det som jag tycker är jätte kul o spela!:)

Detta är det senaste spelet av Animal crossing,Det är deremot till 3DS och 3DSXL men för er som har DS,DS lite eller DSI så kan detta spel vara bra!

Lite dålig kvalite men hittade ingen bättre.. :/

Sen för er som håller er till Wii!:D

Alla är olika o unika på sitt sätt!:))

Så nu vet ni att jag inte bara spelar sims utan jag är oxå ett Animal crossing fan!;))


BYE!:*

Av Mirre - 5 augusti 2013 19:06

Jag har inte kunnat skrivit på ett tag P.g.a att jag har varit borta o inte hunnit med att skriva.. :((
Jag hoppas att ni har ståt ut..medans jag har varit borta för nu är jag back on track!;)

Presentation

  Hej Hallå!

Jag bloggar för det mesta om mitt liv eftersom jag inte har tid med att göra annat!BYE!

Bra o veta..om du nu läser detta...

*Inga elaka kommentarer

 

*Om det är något jag ska förbättra,skriv gärna det!:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Vad är bra med denna bloggen?
 Sims
 Animal Crossing
 Room Look's
 Sims Look's
 Inget...

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Gästbok!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

http://ebbolella.bloggplatsen.se/

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards