Mirrolella

Alla inlägg den 23 september 2013

Av Mirre - 23 september 2013 16:17

Veckans look: BARNRUM

   

Jag är jätte dålig att göra barnrum speciellt för småbarn!;)

Men ni får i alla fall lite insperation för ett gulligt barnrum!:)

Hoppas jag,Jag har valt gult bara för att jag brukar göra rummen innan barnet kommer o gult passar ju till båda könen!;)

Men till nästa gång så ska ni få insteration till ett barnrum för större barn!:)



synes då!:)

BYE!:3

 

Av Mirre - 23 september 2013 15:57

Kan ej förstå varför våran klass är som den är...Om det är någon som vågar sjunga så sitter dom andra o skrattar kanske är det därför jag aldrig sjunger..?

Dom gör bara så att jag får dålig självkänsla..Nu tänker ni säkert.."Vem bryr sig!?"

Ville bara skriva det ändå...


AWRWARD MOMENT OF THE DAY:

1.En kille fotografera mig o Karin...

2.En random kille kommer in under musik lektionen o börjar spela...

3.Rasmus härmar allt jag gör...


Var nog allt med allt var lite...tja...konstingt...



BYE!:3


 

Presentation

  Hej Hallå!

Jag bloggar för det mesta om mitt liv eftersom jag inte har tid med att göra annat!BYE!

Bra o veta..om du nu läser detta...

*Inga elaka kommentarer

 

*Om det är något jag ska förbättra,skriv gärna det!:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Vad är bra med denna bloggen?
 Sims
 Animal Crossing
 Room Look's
 Sims Look's
 Inget...

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Gästbok!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

http://ebbolella.bloggplatsen.se/

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards