Mirrolella

Alla inlägg den 29 september 2013

Av Mirre - 29 september 2013 19:00

Har nu kollat på lite videos på youtube om The sims 3 Övernaturligt!:)


Förhoppningsvis får jag det på onsdag trosdag..Jag var tvungen o betälla det nu när det var 25% rea fast det slutade med att det totalt kostade 200...:/

Men jag blir glad så länge jag får det,O jag vet att det inte har kommit ut mycket sims nu men det kommer så fort jag får tid med det.

Jag lovar!:)

Ebba har nu oxå betällt 70's,80's,90 tal!:)

Jag får se om jag vill ha det,Men Ebbolella får gärna låna min skiva!:)

Efter jag har kollat lite!;)

Meds övernatuligt följer det med en helt ny stad med nya förutsättningar!:D Jag hoppas att jag kan ta några bilder därifrån!;)



Allt för mig!:)



BYE!:3

 

Presentation

  Hej Hallå!

Jag bloggar för det mesta om mitt liv eftersom jag inte har tid med att göra annat!BYE!

Bra o veta..om du nu läser detta...

*Inga elaka kommentarer

 

*Om det är något jag ska förbättra,skriv gärna det!:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Vad är bra med denna bloggen?
 Sims
 Animal Crossing
 Room Look's
 Sims Look's
 Inget...

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Gästbok!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

http://ebbolella.bloggplatsen.se/

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards