Mirrolella

Alla inlägg under november 2013

Av Mirre - 21 november 2013 18:23

Sorry om denna är sen!

Som jag sa Skolan tar upp halva ens liv..eller?!




Aja,upp med hakan här får ni det ni vill ha!  




Denna gång blir det ett höstinspererat Sovrum!!


       

Sängen: Husdjur

Alla lampor:Årstider

Tavlan:Årstider!

Spegeln:Årstider 

Det lila bordet:Övernatuligt

Allt annat följer med i The Sims 3!

Hopppas att ni fick lite insperation om hur ni kan göra ett väldigt orange rum!  


BYE!

 

Av Mirre - 16 november 2013 16:15

Lorde orginalet 



Parody av: Lisbug (Youtube)








Hoppas att ni tyckte om det har inte så mycket ideer jag kan lägga upp på bloggen så ni får nöja er med detta!

 

 

BYE!

 

Av Mirre - 16 november 2013 15:43

Dags för att immitera kändisar!


Del: 1

Hittade tyvärr inte del 2...



Youtubers:


Shane Dawson

Sawyer Hartman


Vem gjorde det bäst?

Och vilken kändis dillar du bäst?



Bye!

 





Av Mirre - 11 november 2013 19:01

Veckans Room Look är ett höst inspererat badrum!

Jag har försökt att få det så höstigt o mysigt som möjligt!  

 

 

 

Så här blev det!

Jag andvände bänkar för att fylla ut badrummet lite mer

Bäkarna är från kvällsnöjen,handukarna o tvålpumpen oxå,toaletten följer med Sims 3!Jag har bara inte upptäckten förns nu!  




Hoppas ni fick lite isperation om hur man kan göra ett höstigt badrum!

Syns nästa måndag för en ny Room Look!



BYE!

 

Av Mirre - 10 november 2013 21:01

Yhey!Nya spel tips på G!  

Detta spel finns till 3DS och Wii U,Vill så gätna ha det men måste vänta tills jul... 

Men det betyder ju inte att ni inte kan köpa det!

Spelet handlar mest om att hjälpa människor med figuren Maxwell (stav) Han får en bok av sin pappa.Så om han skriver ner något så poppar det upp!!

Sån bok skulle man vilja ha!  



Hoppas att ni fick lite tips om detta spel!

Nästa söndag kommer det mer!



BYE!

 

Av Mirre - 10 november 2013 20:45

Söndag igen o det är skola imorgon...Det värsta är att vi ska simma helklass på torsdag på idrotten..Längtar..(NOT!)  


Aja..


Jag ska däremot försöka att lägga ut mer Sims!  

Ska ordna bilder så att jag bara kan lägga ut dom när jag får tid över!

Så imorgon kan ni förvänta er Sims inlägg!  


Spel tips kommer oxå i dag!Tänkte att jag skulle visa ett spel som går ut på att ha fantasi!  

Men sjävklart handlar det om att ha kul oxå fast det gåt ju alla spel ut på så!



BYE!

 

Av Mirre - 9 november 2013 20:12

Ska nu börja med att lägga upp olika klipp med olika youtubers som gör lika tävlingar!  


Eftersom jag inte har något att lägga yt på helgerna och det finns så många olika tävlingar så det kommer bli mycket av det!  


NJUT!  

SMOOTHIE CHALLENGE!!

HAHA!!  





BYE!!

 

Av Mirre - 4 november 2013 18:29

Hej Hallå!


Jag tror nog att alla har kollat på den videon jag la upp i ett tidigare änmne av "Sims 4"

Men vad tycker ni om grafiken?

Själv tycker jag att den ser lite tecknat ut..Men det är så mycket bättre med att man kan ha vilken form som helst på gubbarna så att alla kan vara unika o speciella för alla simmare vet att alla simmar är det!  

Om man gämför grafiken med Sims 2 o 3 så är gubbarna mer väl gjorda men det finns mängder med saker jag skulle vilja ha in i 3:an från 2:an, tex:Att man kan bara ha en stad där alla familjer man gör bor i och att man kan flytta ut alla i familjen o fortsätta!Och att man kan göra en egen stad!  




Det som skulle vara coolt va om dom hade klädbutiker som i The sims 2!Så man kan spendera sina pengar på det o hemmet!  







Allt för mig!



BYE!

 

Presentation

  Hej Hallå!

Jag bloggar för det mesta om mitt liv eftersom jag inte har tid med att göra annat!BYE!

Bra o veta..om du nu läser detta...

*Inga elaka kommentarer

 

*Om det är något jag ska förbättra,skriv gärna det!:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Vad är bra med denna bloggen?
 Sims
 Animal Crossing
 Room Look's
 Sims Look's
 Inget...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Gästbok!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

http://ebbolella.bloggplatsen.se/

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards