Mirrolella

Alla inlägg under november 2013

Av Mirre - 3 november 2013 13:26

lOVET

Det är ju slut..det ända jag kan säga att jag har gjort är väl att spela sims..hur nu det kan räcknas att göra något!  

Nej men..jag var på en Halloween fest på onsdag,Filmen måste ni bara kolla in!  

Den var grym!Har inte kunnat sova pga av den!  

Rekomenderarden för er som har svårt att hitta filmer och som gillar att bli skrämda och äcklade!


The Sims 3 In i framtiden har nu kommit ut!Får däremot inte köpa det eftersom det snart är jul...

Aja..månaderna går fort när man har skola o prov...

Andledningen jag inte bloggade så mycket förrra veckan var föra att det hände en sak..Men vi kommer aldrig få veta vem det var som gjorde det i alla fall så det är inte värt att nämna..



Hopppas att ni har haft ett bra lov o en Glad Halloween!    



Filmen: The Craziest

Handling: Ett flygplan störtar i en flod där människorna får vattnet i från,efter den händelsen så blir en i staden tokig,polisen råckar skjuta denna person,Polisen trode att han var full eftersom han gick med ett gevär på en anmäll plats.Dom tar sedan prover och det visar sig att han inte innehåll alkohåll...Resten får ni se om ni kollar på filmen!  





BYE!

 

Presentation

  Hej Hallå!

Jag bloggar för det mesta om mitt liv eftersom jag inte har tid med att göra annat!BYE!

Bra o veta..om du nu läser detta...

*Inga elaka kommentarer

 

*Om det är något jag ska förbättra,skriv gärna det!:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Vad är bra med denna bloggen?
 Sims
 Animal Crossing
 Room Look's
 Sims Look's
 Inget...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Gästbok!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

http://ebbolella.bloggplatsen.se/

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards