Mirrolella

Alla inlägg under januari 2014

Av Mirre - 12 januari 2014 18:41

~~ WTF!? ~~



Det där med att göra en sims historia går trögt...Jag har några bilder men jag vet inte om det kommer att räcka att visa..förhoppningsvis gör det de...har inte haft lust att göra det o inte heller tid eftersom jag i helgen har varit med mina kompisar!;)


Vi lurade någon oxå..Hehe...Kul men det gick lite väl långt...Elelr ja...långt o långt vet jag inte..om han får reda på att det är vi är vi typ död..så mycket kan jag säga...


~~Hur har eran helg varit??~~


Filmen vi tittade på var ganska....vad ska man säga?Blodig..kanske??


Den hette i all fall


I Spit On Your Grave 2


Vi såg första filmen hos Ebbolella!:)

Jag rekomenderar dom för dom som inte är blodrädd och tål att se en hel del...


ALLT FÖR MIG!!


BYE!

 











Av Mirre - 3 januari 2014 18:28

                                             ~~Familjen Sims~~

Deras släckträd är det fösta ni kommer o se eftersom ni ska kunna känna igen dom när jag gör historian bakom dom!



                                                          Maya-----------Daniel

                                                     |

                                                     |

                     Liz---------Axel-------------Leo------------Liz

                               |                                           |

                               |                                           |

                             Milly                                      Sanna

 

 

             Så här ser det ut just nu med denna familj,O Nej Axel o Leo är inte tillsammans med                            samma!;)

             Milly är just nu tonåring och Sanna är barn 

             

 

             Hoppas att ni kommer att tycka om denna historia för jag har en del o skriva om..;)

 

 

 

BYE!:)

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Mirre - 1 januari 2014 20:44

  ~~Onsdag~~

 


Mitt 2013 har varit sådär antar jag..Så mycket saker har hänt som jag hoppas att vissa försvinner men jag vet att ETT kommer ALDRIG att glömma..mer om det kan ni läsa på 


~~ Ebbolella.blogplatsen.se ~~


Det värsta är att vi inte har gjort ett skit mot den/dom som skrev det..Jag vart besviken på polisen oxå eftersom dom la ner fallet..Men..Vad ska man göra?


Gå o dö så att dom får som dom vill?

Nej skulle inte tro det..Det är därför jag hatar min klass i alla fall den jag går i..men jag hatar ofc inte mina vänner!<3 


Som jag är så glad att jag har!<3

Presentation

  Hej Hallå!

Jag bloggar för det mesta om mitt liv eftersom jag inte har tid med att göra annat!BYE!

Bra o veta..om du nu läser detta...

*Inga elaka kommentarer

 

*Om det är något jag ska förbättra,skriv gärna det!:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Vad är bra med denna bloggen?
 Sims
 Animal Crossing
 Room Look's
 Sims Look's
 Inget...

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Gästbok!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

http://ebbolella.bloggplatsen.se/

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards