Mirrolella

Alla inlägg den 20 februari 2014

Av Mirre - 20 februari 2014 20:57

Nepp...

Jag tror nog att det är fjantigt att kalla er kittens(om det nu är någon som läser är frågan...)

Jag får komma på något annat...antar jag..




Kom gärna med förslag,vad ni nu skulle vilja heta eller om ni inte vill heta något alls..


Tack!:)



Life Goes On....//Mirre

Av Mirre - 20 februari 2014 16:01

IDROTT!

 


*Idag spelade vi curlig där några i våran klass var ledare för alla andra i klassen,vi hade dessutom vikarie så man kan säga att vi typ var på själv...(fast den var ju där men titta bara..)


*En sak jag tänkte på va hur dom kan åka med dom där sulerna på...faan...det är ju svårt så ini helvete ju!!

Var nära på att ramla...men jag lyckade att stå kvsr på mina fötter..(men skriskor ser det inte vakert ut...bara så ni vet...)



~~Vad gör ni på eran idrott??~~


**2014-02-19**

Igår eller ja...


Då på kemin "lekte" vi typ med elden(o nej vi sprang inte runt och försökte tända eld på varandra)

Vi skulle då tända en gas låga o sedan kunna stänga av den...otroligt nog var det inte så svårt!:D

FUCK YHEE!

Fast jag glömde göra en sak i början men...nära nog!;)





BYE!


 


 

Presentation

  Hej Hallå!

Jag bloggar för det mesta om mitt liv eftersom jag inte har tid med att göra annat!BYE!

Bra o veta..om du nu läser detta...

*Inga elaka kommentarer

 

*Om det är något jag ska förbättra,skriv gärna det!:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Vad är bra med denna bloggen?
 Sims
 Animal Crossing
 Room Look's
 Sims Look's
 Inget...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Gästbok!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

http://ebbolella.bloggplatsen.se/

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards