Mirrolella

Alla inlägg den 2 april 2014

Av Mirre - 2 april 2014 18:30

Sorry att detta kommer lite senare men har varit upptagen med Sims Familjen...och annat..


Denna gången visar jag alla kläduppsättningar till ungdommar/vuxna från In I Framtiden.


   

 

                 

En stor favorit!:)

Jag andvänder den gärna som fest kläder!;)


       

 

En annan av mina favoriter!


Sorry igen att denna sim var en älva...


Men jag hoppas att ni kan hitta favoriter i detta expanitionspaket!


Lämmna gärna en kommentar om vilken som är din favorit!



BYE!


 

Av Mirre - 2 april 2014 15:00

Denna gången gjorde jag ett Vardagsrum inte det finaste men det kan i alla fall ge insperation!:)



         

Det kanske ser tomt ut men jag ör inte värdens bästa att inreda!;)


Saker jag använde:

*Hylla-In I Framtiden

*Spegel-Kvällsnöjen

*Soffa-Årstider

*Soffbord-Årstider

*Lampa i tak-Årstider

*Tv-Grundspel

*Eldstad-Övernaturligt

*Planta på eldstad-Sovrum och badrum

*Planta på bord-In I Framtiden

*Gardiner-Grundspel




BYE!


 




Presentation

  Hej Hallå!

Jag bloggar för det mesta om mitt liv eftersom jag inte har tid med att göra annat!BYE!

Bra o veta..om du nu läser detta...

*Inga elaka kommentarer

 

*Om det är något jag ska förbättra,skriv gärna det!:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Vad är bra med denna bloggen?
 Sims
 Animal Crossing
 Room Look's
 Sims Look's
 Inget...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Gästbok!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

http://ebbolella.bloggplatsen.se/

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards