Mirrolella

Alla inlägg den 8 april 2014

Av Mirre - 8 april 2014 12:00

Del 11


Alice

Liam

  &

Wiliam



Alice struntar i o laga kranen tills Liam kommer hem igen..

I ett modigt försök försöker Alice lära Wiliam gå på pottan..men hon lyckas inte..

  


För Wiliam verkar vara på prat humör istället!;)


  


Men Wiliam behöver nya kläder så Alice klär om Wiliam!:)


 

"Skjota är kanske inte det bästa nu när det snart är höst...men du ska nog inte vara ute utan uppsikt.."

 

 

Liam kommer hem men börjar med maten istället för att fixa kranen...så Alice får vara dagens Handywoman istället...

 

-Varför tar du aldrig hand om Wiliam för?

-Jag har väl inte tid?

-Inte!?Det är ju bara jag som är hemma hela dagarna!!Du nattar han inte äns!!!!

-Ok jag erkänner att jag inte tar hand om Wiliam...men tror du inte att han behöver en lille bror eller syster?

-Jo..men om du inte kan ta mer ansvar så vet jag inte om ja kan få ett till barn med dig...

-Så du vill altså ha ett till barn?

-Självklart..jag har alltid drömt om att ha en stor familj.


-Då lovar jag att ta mer ansvar över Wiliam o kanske vårat framtida barn...<3

-Då måste du lova det nu!

-Självklart!

 

 

 

-Vem är den finaste pojken i världen?<3

 

Dagen lider mot sitt slut o paret bestämmer sig för att åtominstone ikäll att gå o lägga sig samtidigt... 

 

-Var det barn du sa??<3

-Mmm..nej men jag vet inte....

    

   -Jo kom igen du ville ju!<3

-Ja.. jo okej då...Men ta då mer ansvar!

-Jag sa ju att jag lovade..<3

 

 

Mer i del 12!;)

 

 

BYE!

 

 

 


Presentation

  Hej Hallå!

Jag bloggar för det mesta om mitt liv eftersom jag inte har tid med att göra annat!BYE!

Bra o veta..om du nu läser detta...

*Inga elaka kommentarer

 

*Om det är något jag ska förbättra,skriv gärna det!:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Vad är bra med denna bloggen?
 Sims
 Animal Crossing
 Room Look's
 Sims Look's
 Inget...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Gästbok!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

http://ebbolella.bloggplatsen.se/

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards