Mirrolella

Alla inlägg den 9 april 2014

Av Mirre - 9 april 2014 15:00

Denna gången valde jag att göra ett branrum till en pojke!



     

 


Saker jag använde:

*Säng-Leva Livet

*Litet Bord-Leva Livet

*Giraff-Husdjur

*Matta-Grundspel

*Hylla-Leva Livet

*Skrivbord-Leva Livet

*Stol-Grundspel

*Pennhållare-Leva Livet

*Dockhus-Övernaturligt

*Piratkista-Grundspel

*Byrå-Grundspel

*Litet Skepp-Leva Livet

*Lampor-Leva Livet

*Gardiner-Grundspel


Hoppas ni får lite insperation!

Kom gärna med en kommentar om något saknas i rummet eller för tips!


BYE!


 

Av Mirre - 9 april 2014 12:15

Denna gången valde jag att visa er vad som kommer med Övernaturligt!


Vi börjar med håren!



                     

Favorit! ^

 

Det är totalt 12 olika hår.


Ska vi ta en titt på kläduppsättningarna som följer med?

             

Har ingen speciell favorit.

Men har ni det?



Det var allt för denna gången nästa gång kollar vi på Tröjor och byxor!:)


BYE!


 




Presentation

  Hej Hallå!

Jag bloggar för det mesta om mitt liv eftersom jag inte har tid med att göra annat!BYE!

Bra o veta..om du nu läser detta...

*Inga elaka kommentarer

 

*Om det är något jag ska förbättra,skriv gärna det!:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Vad är bra med denna bloggen?
 Sims
 Animal Crossing
 Room Look's
 Sims Look's
 Inget...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Gästbok!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

http://ebbolella.bloggplatsen.se/

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards