Mirrolella

Alla inlägg den 26 april 2014

Av Mirre - 26 april 2014 16:30

Denna gången skulle jag som sagt göra ett mer färgglatt kök,detta var vad jag kom fram till..(Sorry att detta inlägg är 1 och en halvtimme sen!)



För alla er som gillar gröna kök därute!

     

Jag gör oftast inte kök med klinker väggar...men denna gången tänkte jag testa hur det såg ut.


Saker jag använde:

-Bänkar och skåp-Kvällsnöjen

-Kylskåp-Leva Livet

-Kran-Utomhuslyx

-Ungn,mikro och Matta-Sims 3

-Blommor-Badrum och sovrum.


Som sagt ni måste inte göra det likadant men ni kanske kan ta insperation av det och göra något eget!:D 



BYE!



 

Presentation

  Hej Hallå!

Jag bloggar för det mesta om mitt liv eftersom jag inte har tid med att göra annat!BYE!

Bra o veta..om du nu läser detta...

*Inga elaka kommentarer

 

*Om det är något jag ska förbättra,skriv gärna det!:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Vad är bra med denna bloggen?
 Sims
 Animal Crossing
 Room Look's
 Sims Look's
 Inget...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Gästbok!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

http://ebbolella.bloggplatsen.se/

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards