Mirrolella

Alla inlägg den 27 april 2014

Av Mirre - 27 april 2014 18:33

Hej Hallå!  


~Ni har nog kanske sätt vad som har hänt med bloggen..?  

Den har nämligen fått ett nytt ljusare utseende!MEN!!

Oxå mer Animal Crossing!


~Jag har ingen aning om jag kommer fortsätta med att ha Animal Crossing på endast Fredagar...Men jag vet inte heller om jag ska göra den dagligen...men det tror jag att det inte kommer att fungera för tillfället....Men vi får se...


~Jag har även misslyckas med en sak...  Jag har råkat att lägga ut del 20 av Sims Familjen...Så ni som läste den måste ha blivit lika förrvirrad som jag...Men jag antar att det är så det går om man sitter en sen kväll och sätter ut datum...  


~Annars hoppar jag att ni har haft en bra helg!

Och kanske ett bra lov..?  




BYE!



  

Presentation

  Hej Hallå!

Jag bloggar för det mesta om mitt liv eftersom jag inte har tid med att göra annat!BYE!

Bra o veta..om du nu läser detta...

*Inga elaka kommentarer

 

*Om det är något jag ska förbättra,skriv gärna det!:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Vad är bra med denna bloggen?
 Sims
 Animal Crossing
 Room Look's
 Sims Look's
 Inget...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Gästbok!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

http://ebbolella.bloggplatsen.se/

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards