Mirrolella

Direktlänk till inlägg 13 maj 2014

~~Sims Familjen Återseende Del 2~~

Av Mirre - 13 maj 2014 12:00

"Jag målade inte så ofta nu när jag hade kommit tillbaka från Universitetet...Jag hade inte äns hängt upp några av dom...Men tillslut gjorde jag det..."

"Tavlan jag gjorde på Uni fick ta platsen över min och Teodors säng...Teodor gillade den inte först men jag övertalade honom att den var fin och att den skulle stanna..."

     

"En målning av framtiden...Var det så den såg ut..?Var det så mina barnbarnsbarn skulle leva..?

Men jag skulle såklart inte vara vid liv vid den tiden...Men man kunde ändå drömma..."

 

 

"Våren hade börjat kommit...det kändes som om att snön aldrig skulle försvinna...men det ända som jag tänkte på i denna stund var när jag och Teodor skulle gifta oss...Jag har drömt om att ha ett brölopp på våren...men skulle jag bjuda Liam?Jag funderade mycket på det och jag besämde mig för att inte göra det..."

 

"Till och med jag och Teodor hade fått vårkänslor..<3

Så det kändes som en bra tid att gifta sig på...<3"

 

"Men även om det var svårt för mig eller ja speciellt för Teodor att ta hand om mina barn..ville jag att Erik skulle få samma uppväxt som Wiliam i alla fall som liten,så jag lyckades även med att potträna Erik på egen hand utan Teodors hjälp...;)"

 

   

"Men jag kände mig oxå stolt över att Wiliam hade börjat måla på mitt gammla stativ...Men om det var det han skulle göra resten av sitt liv visste jag inte...just den stunden men vi kommer till det längre fram i historien.."

 

 

"Ätligen..Jag och Teodor skulle nu bli man och hustru...jag hade inte planerat bröloppet lika väl som jag hade gjort med mitt och Liams...Varför kanske ni frågar er...för att det bröloppet som jag och Liam hade betydde mycket för mig den sunden...så jag vet inte om jag kan återuppleva den med mitt 2:a brölopp.."

 

   

 

"Vi brydde oss inte om alla folk omkring oss...så när festen fortsatte var vi mest bara tillsammans...<3

Fast jag såg på Teodor att han inte mådde bra..det var något som var fel...Vad det var visste jag inte jag hade ingen lust att fråga...Men den första tanken som slog mig var att han hade varit otrogen...medans vi var i "På G"stadiet...Men det var värre än så..."

 

"Ni kanske har märkt att Teodor inte har en normal hudfärg uatn den är mer grå...Det är för att han är Vampyr...jag fick veta detta när jag först mötte honom...han sa onget till mig...utan jag bara visste att det var något som var annorlunda med honom..och jag hade hört talas som om att många onaturliga varelser...Jag hade ju märkt det på uni..."

 

"Så jag gick till jobbet nästa dag efter vårat brölopp...jag hatade att lämmna min familj...jag hade aldrig gått ditt om jag visste vad som skulle hända hemma..."

 

"Teodor dog nämligen...Men det värsta var att Wiliam var tvungen att se på som barn...när jag väl kom hem från jobbet så berättade han att Teodor hade dött och att han inte visste vad han skulle göra...jag visste att detta skulle skada Wiliam resten av livet...det var ju inget man bara glömde..."













 

 "Så jag åkte till kyrkogården...och fixade en grav till han...På den skrev jag "Mycket saknad....Och en underbar man.."

 

"Efter den dagen gick det inte så bra på mitt jobb och att berätta det för Palmira...var svårare än vad jag trodde...men Palmira hade visst hittat en annan lycka i sitt liv..."

  

  

"Hon och hennes pojkvän Joel hade flyttat ihop och bestämt sig för att skaffa en egen lite familj...Men dom var såklart tvungen att flytta till ett större hus...Jag hjälpte såklart till med att flytta det var då jag fick nyheten att hon var gravid...Jag sa att jag önskade att Teodor fick höra detta medans jag kramade om henne...<3

Den dagen var jag lycklig...Jag skulle bli mormor...ja typ i alla fall..."

 

 "Så genom alla åren har jag varit med om många födelsedagar speciellt i min lilla familj.."

   

"Jag tycker att Wiliam vart väldigt lik Liam men Wiliam var väldigt mogen redan i denna ålder till skillnad från sin pappa!Han fick såklart äran att hålla i Erik när han blåste ur tårtan...Dom har idag ett väldigt speciellt band...<3"

"Självklart är Erik och Wiliam väldigt lika varandra..ja förutom att Wiliam har min ögonfärg och Erik Liams"

  

"Men självklart åldras jag oxå...Men så fort jag vart vuxen så fick jag en ålderskris och ville göra alla möjliga saker...ha ett till barn...flytta...byta kläder..allt möjligt!Men det gick över efter ett par år..."

 

 "Men eftersom Wiliam vart mer mognare dessto äldre han blev skaffade han sig ett deltidsjobb på spat...jag sa till honom att vi inte böhövde mer pengar och jag jobbar ju men svaret jag fick var oväntat...""Men jag vill känna på hur det är att jobba...""Sedan gick han sin väg och åkte till sitt nya deltidsjobb.."

 

"Jag trodde aldrig att han skulle vilja jobba i denna åldern..jag trodde han skulle bli en pojke som skulle umgås mycket med sina kompisar och inte villa jobba tills han hade tagit examen..."

 

"Men jag tror att det bästa med att mina söner växte upp var att dom båda åkte till Uni för att ta examen...<3

Fast dom tog så klart inte samma!;)Wiliam ville börja jobba inom matlagning precis som jag och hans pappa...medans ville Erik bli ett fotbollsproffs redan som barn så jag kunde inte hejda honom för hans dröm.."

 

"Så man kan säga att det har gått bra för mig och mina barn även om vi ar haft våra upp och ner gångar...men efter allt detta...är jag glad att jag har mina barn...men jag längtade att få återförenas med Teodor...Att bara få ligga i en grav brevid honom...men jag vill leva ett tag till så jag få se mina barnbarn växa upp...<3"

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mirre - 13 februari 2015 22:37

Ja nu har jag gjort en ny blogg jag har dock inte skrivit något där än,men det kommer att komma upp något imorgon. Tanken bakom detta är för att jag just nu är i en period av mitt liv där jag jätte gärna vill skriva av mig och dela med mig av tanka...

Av Mirre - 26 november 2014 18:19


  Känns som om att ALLT jag gör är att plugga...Jag kan inte ta en halvtimmes paus utan att känna mig som om att jag VERKLIGEN måste plugga för annars så kan jag inte det här. Dom kommande veckorna har vi 2 prov varje vecka vilket gör mig lite st...

Av Mirre - 25 november 2014 16:46


  Yees..Idag har det varit en JÄVLIGT jobbig dag. Jag tänker ofta på hur min klass var förut...alla var "bra" barn,ingen rökte eller drack(I think) Men nu idag är det som om att alla TÄNKER lika.Jag har förrut när jag var mindre trot att: "Ne...

Av Mirre - 17 november 2014 18:22

FAAN! Det var visst ingen redovisning idag utan vissa skulle göra idag och vissa andra imorgon..GAH!Sånt borde man ju få reda på innan man ta med sig halva sitt hem!(Min dator är mitt hem btw)Det kändes så jävla dumt att vara den ÄNDA som tog med s...

Av Mirre - 15 november 2014 20:54

Hej Hallå! På Måndag är det skola igen(No,shit)Det skulle nästa ha varit som en i klassen sa:   -Varför kan vi inte gå på skolan på helgen och va hemma hela veckan? Men hur länge ska man då gå i skolan till 9 på kvällen eller?!(Skulle vara vä...

Presentation

  Hej Hallå!

Jag bloggar för det mesta om mitt liv eftersom jag inte har tid med att göra annat!BYE!

Bra o veta..om du nu läser detta...

*Inga elaka kommentarer

 

*Om det är något jag ska förbättra,skriv gärna det!:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Vad är bra med denna bloggen?
 Sims
 Animal Crossing
 Room Look's
 Sims Look's
 Inget...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Gästbok!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

http://ebbolella.bloggplatsen.se/

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards