Mirrolella

Direktlänk till inlägg 22 maj 2014

~~Holm Del 2~~

Av Mirre - 22 maj 2014 12:00






 ~~And our story continues...~~



Alice försöker vara sociall...Men det verkar som om att hon inte kommer överäns om vad dom här främmande simmarna pratar om....


Men Amanda har inte tid att prata utan springer direkt till en bokaffär för att köpa en bok om trädgårdsarbete för att kunna plugga och klara tentor enklare.

 

Efer Amanda är klar med att handla en ENDA bok så får hon ett SMS från Alice där det står:

"Det verkar vara ett välkomsmöte i ett av husen..kom och möt mi där..jag gillar inte att vara ensam bland folk.."

   

Så Amanda möter så klart Alice där och dom stannar för att prata men en bunt av folk..kanske fångar någon Amandas intresse?

 

Men hon tänker inte börja dejta första dagen hon är här...speciellt inte första terminen hon MÅSTE lära känna folk innan hon gör något förhastat....


Men Alice verkar inte villa vara social utan spelar bara en massa spel!;)



Men sedan går tjejerna hem och pluggar på...Det kommer bli en Låååååååång termin...

       

Men för Alice verkar det vara lite svårare...hon sitter ju inte ner och läser som Amanda utan hon måste kämpa för att kunna ta examen i detta...


Men allt detta skulle leda till tidiga morgonar...Men för Alice fall var det dags att sätta sig och lyssna på en föreläsning...men för Amanda så är det dags att vara ute och undersöka ett sklett...?!

     



Men Alice vill festa...hon känner några i hennes klass som hon kan bjuda till ett juiceparty...men hennes syster vill inte komma utan tänka på studierna...tydligen...


Så Alice väljer att ha festen utomhus på en mysig liten park med en liten eldstad att elda i och bara ha en bra tid...

 


Men när alla gäster kommer så verkar det som om att dom har lite FÖR kul...Fast varför tänker han på henne medans han springer naken!???

 

Men det verkar som om att Alice träffar någon som hon är lite intresserad av...så man kan säga att hon tar tillfället iakt och gör det första steget till en början på ett annat steg...(Det tar vi inte nu...)

     

Men han verkar oxå tycka om Alice tillbaka och denna gången fastnar även hans namn...Travis...

Fast över till något helt annat DAGS...ATT...GÖRA...KEG...STAND!!!!!!!!!!!!!!WOOOO


OOOPPPPPAAA!!!

 


ahh!En polis...bra...första festen och en polis kommer...

Alice fest blir Festrazziad...(Jag har ingen aning om vad det betyder..)

Så alla hennes gäster lämmnar stället på en gång...Det kanske var bra att Amanda inte var här och såg detta..Alice har ALDRIG misslyckas med en fest förrut.....

   

Medans har Amanda en egen liten fest...eller ja...fest kan man ju inte kalla det...men i alla fall en mysig stund för sig själv...

 

 

Men efter denna katastrof natt gick veckan fort...det var lördag vilket betydde att både Alice och Amanda har gjort sina tentor..och självklart klarade båda alla med GLANS!:D

Fast nu var det en dag som dom kunde göra vad dom vill med...dom behöver inte gå på lektioner...inte gå på föreläsningar...just nu behöver dom bara vänta på sina betygskort.

 

Så dom går till kafeet...men på vägen dit får Alice sitt Betygskort....

Och det verkar som om att hon är nöjd med sitt resultat...DET HOPPAS JAG!


Så hon kommer lite senare till kafeet..precis när hennes syster får sitt betygskort...

Kan du gissa vad dom fick?

Amanda:MVG

Alice:MVG

Wow båda fick lika ju!;)

 

Men det är nu dags för te!

 

Fast Amanda är mer en Kaffe typ...

Alice beställer sedan en beagel och Amanda tar en Lime paj...(Och jag har ingenaning om varför dom sitter på olika bord och inte med varandra...)



Seadna går dom till byggnaden brevid...alltså till bowling hallen!

         

Men som du ser verkar det som om att det går bättre för Alice än vad det gör för Amanda...

Fast det var dags att göra någonting annat!!!

FOTODAGS!!!

     

Larviga foton med sin syster!:D

Vad kan vara bättre?

Speciellt när fotot blir så cute!:D


Mer i nästa del!;)


BYE!



      

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mirre - 13 februari 2015 22:37

Ja nu har jag gjort en ny blogg jag har dock inte skrivit något där än,men det kommer att komma upp något imorgon. Tanken bakom detta är för att jag just nu är i en period av mitt liv där jag jätte gärna vill skriva av mig och dela med mig av tanka...

Av Mirre - 26 november 2014 18:19


  Känns som om att ALLT jag gör är att plugga...Jag kan inte ta en halvtimmes paus utan att känna mig som om att jag VERKLIGEN måste plugga för annars så kan jag inte det här. Dom kommande veckorna har vi 2 prov varje vecka vilket gör mig lite st...

Av Mirre - 25 november 2014 16:46


  Yees..Idag har det varit en JÄVLIGT jobbig dag. Jag tänker ofta på hur min klass var förut...alla var "bra" barn,ingen rökte eller drack(I think) Men nu idag är det som om att alla TÄNKER lika.Jag har förrut när jag var mindre trot att: "Ne...

Av Mirre - 17 november 2014 18:22

FAAN! Det var visst ingen redovisning idag utan vissa skulle göra idag och vissa andra imorgon..GAH!Sånt borde man ju få reda på innan man ta med sig halva sitt hem!(Min dator är mitt hem btw)Det kändes så jävla dumt att vara den ÄNDA som tog med s...

Av Mirre - 15 november 2014 20:54

Hej Hallå! På Måndag är det skola igen(No,shit)Det skulle nästa ha varit som en i klassen sa:   -Varför kan vi inte gå på skolan på helgen och va hemma hela veckan? Men hur länge ska man då gå i skolan till 9 på kvällen eller?!(Skulle vara vä...

Presentation

  Hej Hallå!

Jag bloggar för det mesta om mitt liv eftersom jag inte har tid med att göra annat!BYE!

Bra o veta..om du nu läser detta...

*Inga elaka kommentarer

 

*Om det är något jag ska förbättra,skriv gärna det!:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Vad är bra med denna bloggen?
 Sims
 Animal Crossing
 Room Look's
 Sims Look's
 Inget...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Gästbok!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

http://ebbolella.bloggplatsen.se/

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards