Mirrolella

Direktlänk till inlägg 3 juni 2014

~~Holm Del 5~~

Av Mirre - 3 juni 2014 12:00



~~And Our Story Continues~~

Home...

 

Alla sover nästan förutom lilla Muffe...

Men nästa dag var det dags för Amanda att plantera allting och göra frukost till både henne och Alice...Fast Molli blir nyfiken och vill ha en bit av det hon lagar...Får hon det?

Nej.

     

-Så när ska du börja gå ut med någon då Amanda?

-Jag vet inte...jag har ju hittat några online men jag...jag vet inte om det känns rätt med dom...

-Inte?Ähh...du kan ju altid adoptera ett barn om du nu vill ha ett...

-Aa..fast jag vill ju ha någon som jag kan dela mitt liv med...inte bara med dig...

-Vad är det för fel med mig..?

-Inget...det är bara det att DU kommer få barn före...

-Nää...jag gillar ju inte äns barn så det kan bli lite svårt...

-SVÅRT!?Nää...100% säker att du komemr få en före...

-Aha..då får du vara det för det kommer inte att hända...

 

 

Så Alice går lite irriterat och diskar sin tallrik...Ingen chans i helvete att hon skulle bli med barn...bara tanken äcklade henne...

 

 

Så för att lungna sinna nerver går Alice till en sylta som ligger en bit från deras hus...

 

 

Medans håller Amanda på med trädgårdsarbete.

     

 

 

När Alice väl var framme så kom hon på att hon måste ta sig förbi vakten...F#&K!

Men hon tänker inte börja med att muta vakten utan börjar med att fråga snällt...och om det inte funkar...så kommer hon att muta...

   

Men det verkar som om att vakten föll för Alice charm och hon fick äntligen komma in och ta några drinkar innan det var dags att åka till baka till Uni.

 

 

Men Amanda tog det lungt...fast hon har nog tittat på den där skärmen ett bra tag så det kanske är dags att skaffa glasögon?

   

Så Amanda går in i hennes systers rum och byter till glasögon...

-Öppna då för i helvete!!

Amanda tyckter inte att hon passar i glasögon men hon har inget annat val om hon nu ska fortsätta att stirra på en skärm i 10 timmar....

 

 

 

Men när Amanda går ut i korridoren igen så märker hon att Alice bästa vän är på besök...

 

-Så hur går det med uni då Alice?

-Bra..jag kommer att ta examen snart och jag hoppas att du kan komma...

-Aa...fast jag har ju ett jobb att sköta så jag vet inte om jag kommer att få tid till att åka dit...Sorry..

-Äh det är lungt vi kan ju hänga när jag kommer hem igen...;)

-Aa..visst!;)

 

DUCKFACE!

 

-Bye!

-Aa..lycka till på Uni!:)

-Tack!:)

 

Och självklart ska fotot ha en speciell plats..<3

 

 

 

 

Time To Sleep....

   

 

 

 

FAAAST!

Inte så länge för Amanda!

Dags att börja packa till sista terminen på Uni!

 

 

 

Frukost...

 

 

BUT FIRST LET ME TAKE A SELFIE!!!

   

 

Och den ska så klart hänga på hennes vägg...;)

 

 

 

 

Men nu var det ags att göra testet och åka tillbaka till Uni och träffa alla vänner igen och festa loss!!

 

 

 

Time to go!

Men Alice sätt på lite kläder!!!

 

 

Dom flyttade såklart in i samma studentbyggnad som förrut..

 

 

 

Men på första dagen så gick både Alice och Amanda åt olika håll...Amanda gick till serigebutiken och Amanda gick och spelade basket.

   

 

 

WOW!

En hel del med tidningar här!!

Amanda kommer ju aldrig att gå här ifrån.....Tusan oxå...

 

 

Men hon tar den mesta tiden åt att träffa nya vänner...och nya vänner att spela online med så klart!;)

 

 

 

Hon pratar även med en kille!?WHAT!?

Nä det är lungt det är bara en vanlig konversation mella två "vuxna"...(Jag tror det är hans flickvän som står och stirrar i bakrunden...)

   

Äklig video...hehe...

 

 

 

Men sen var det dags att köpa några tidningar...fast bara 6 st...

 

 

 

Sedan var det dags att spela online med några nya vänner!

 

 

Aa....jag tror inte att Amanda vill gå hem på ett BRA tag...men hemma upptäckte Alice något annorlunda...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wow hennes och Amandas rum hade blivit två olika sidor!

Alice sida var lite mer sportig eftersom hon är en liten sportnörd..

Och Amnadas sida var mer färglad och lite mer på den nördiga sidan men Alice tyckte nog att hon skulle bli nöjd.

   

 

Men hon satt ju på samma ställe som förrut...

 

 

Aa...fast nu flyttade hon sig 10 steg...Inte undra på varför hon måste ha glasögon...

 

 

Fast sen ger hon upp och pratar med folk

   

 

 

Men gissa vad hon gör när hon kommer hem..?

Spelar...

 

 

Och Alice lungnar ner sig med juice...ahh...juice..

 

 

 

 

 

Men terminen var snart slut och Alice ville spela juice pong med någon en sista gång innan hon åker hem och börjar jobba...

   

Och det verkar som om att Alice är pricksäker av sig och vann!;)

 

 

Och Amanda som har sutit uppe i 3 dagar i rad har nu somnat på lektonen...bar jobbat...

 

 

Men sedan tar hon sig i kragen och går och övar på vetenskap...

    

 

 

 

Medans har Alice en kurs...

 

 

 

 

 

Så...dagen innan fredag...vad kommer att hända nu?

Alice ringer till Cid för att träffa hon en sista gång innan helgen....

 

 

Och medans hon väntar pluggar hon på tentorna...

 

 

 

Sedan kommer han...Cid...kanske kommer denna romans hålla?...<3

 

 

 

MEEER JUICE!!!

   

 

 

Alice och Amanda åker till bowling hallen...men vad kan nu hända i bowlinghallen...?

  

 

 

 

BYE!

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mirre - 13 februari 2015 22:37

Ja nu har jag gjort en ny blogg jag har dock inte skrivit något där än,men det kommer att komma upp något imorgon. Tanken bakom detta är för att jag just nu är i en period av mitt liv där jag jätte gärna vill skriva av mig och dela med mig av tanka...

Av Mirre - 26 november 2014 18:19


  Känns som om att ALLT jag gör är att plugga...Jag kan inte ta en halvtimmes paus utan att känna mig som om att jag VERKLIGEN måste plugga för annars så kan jag inte det här. Dom kommande veckorna har vi 2 prov varje vecka vilket gör mig lite st...

Av Mirre - 25 november 2014 16:46


  Yees..Idag har det varit en JÄVLIGT jobbig dag. Jag tänker ofta på hur min klass var förut...alla var "bra" barn,ingen rökte eller drack(I think) Men nu idag är det som om att alla TÄNKER lika.Jag har förrut när jag var mindre trot att: "Ne...

Av Mirre - 17 november 2014 18:22

FAAN! Det var visst ingen redovisning idag utan vissa skulle göra idag och vissa andra imorgon..GAH!Sånt borde man ju få reda på innan man ta med sig halva sitt hem!(Min dator är mitt hem btw)Det kändes så jävla dumt att vara den ÄNDA som tog med s...

Av Mirre - 15 november 2014 20:54

Hej Hallå! På Måndag är det skola igen(No,shit)Det skulle nästa ha varit som en i klassen sa:   -Varför kan vi inte gå på skolan på helgen och va hemma hela veckan? Men hur länge ska man då gå i skolan till 9 på kvällen eller?!(Skulle vara vä...

Presentation

  Hej Hallå!

Jag bloggar för det mesta om mitt liv eftersom jag inte har tid med att göra annat!BYE!

Bra o veta..om du nu läser detta...

*Inga elaka kommentarer

 

*Om det är något jag ska förbättra,skriv gärna det!:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Vad är bra med denna bloggen?
 Sims
 Animal Crossing
 Room Look's
 Sims Look's
 Inget...

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Gästbok!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

http://ebbolella.bloggplatsen.se/

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards