Mirrolella

Alla inlägg den 6 juni 2014

Av Mirre - 6 juni 2014 12:00

Well..Well...Denan gången gör jag inte en veckuppdatering men jag täker nämna några saker till som kan vara bra och nämna...

 


Så en liten sigur som ni som har låst upp klubben...jag tänker inte skriva vad den heter eftersom jag inte vill avslöja för mycket för dom som inte har den!;)

Men denna figuren känner ni nog igen från tidigare Animal Crossing.

  (Från Animal Crossing Wild World)

  Det är nämligen K.K.Slider som bara kommer att finnas på klubben på lördag 20.00 och då kan du skriva in en sång som du vill hörea men det blir svårare än så eftersom du måste skriva in en sång som finns i spelet och du kan få namnen på 2 sätt..

1.Du kan kolla vad dina invånare spelar för musik i deras hus och få ett sång namn därifrån....

2.Men du kan oxå använda dig av internet och bara söka dig fram till en lista med alla sånger!;)


Men klubben har ju inte bara öppet på Lördagar utan alla dagar i veckan!;)

Fast det är ju inte K.K Slider som är där utan en annan vid namn:

  K.K DJ (Hmmm undrar om det är samma person?!)

Och han kommer spela typ som remixer på vissa låtar....DANSA...PAUSA!!

 

En väldigt COOL sak att ha om man är ett K.K fan är ett 3DSXL men han på såklart!;)


Men nu är det inte mycket mer att säga om denna klubb!

Hoppas ni fick lite information!


BYE!



 

Presentation

  Hej Hallå!

Jag bloggar för det mesta om mitt liv eftersom jag inte har tid med att göra annat!BYE!

Bra o veta..om du nu läser detta...

*Inga elaka kommentarer

 

*Om det är något jag ska förbättra,skriv gärna det!:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Vad är bra med denna bloggen?
 Sims
 Animal Crossing
 Room Look's
 Sims Look's
 Inget...

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Gästbok!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

http://ebbolella.bloggplatsen.se/

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards