Mirrolella

Alla inlägg den 9 juni 2014

Av Mirre - 9 juni 2014 07:17

Ja..jag kom precis på att jag skulle ha gjort denna igår kväll men jag orkade tyvärr inte...sorry..(men jag tänker ju ändå inte skriva något viktigt så..?)
Men jag vet inte vad du tycker men jag tycker inte att min Sims Familj har varit den bästa..även om jag planerade den vart den inte så bra son jag skulle vilja ha den...(Jag skulle kanske ha skippat lite på Uni tiden..)
Men va faan!;)
Det var värt ett försök i alla fall!;)

Hoppas ni har haft en bra helg och en bra vecka!:D

BYE!

//MIRRE

Presentation

  Hej Hallå!

Jag bloggar för det mesta om mitt liv eftersom jag inte har tid med att göra annat!BYE!

Bra o veta..om du nu läser detta...

*Inga elaka kommentarer

 

*Om det är något jag ska förbättra,skriv gärna det!:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Vad är bra med denna bloggen?
 Sims
 Animal Crossing
 Room Look's
 Sims Look's
 Inget...

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Gästbok!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

http://ebbolella.bloggplatsen.se/

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards