Mirrolella

Alla inlägg den 10 juni 2014

Av Mirre - 10 juni 2014 12:00




~~And Our Story Continues~~


Men nu tar vi och tittar på hur Alice hade det innan det knacka på dörren...

Och Magen bara växte...nu måste väl Amanda veta att Alice är gravid...eller?

Hon kunde ju inte hålla sig undan från henne så mycket.....


Men nu när Travis visste att han skulle bli pappa så ville han ha en mer pappig still och kanske en mer barnälskande person..<3 

 



Frukost Time!!

"Faan i helvete någon måste städa,bara inte jag..."

 


Sedan blir det ett morgonmys med Travis!<3

   

-Jag längtar redan Alice..<3

-Gör du?

-Jaa..jag har ju längtat hela tiden ända sen du vart gravid...jag vill bara få ut denna unge NU!

-Haha...<3"Synd att jag inte känner samma sak.."

-Du har väl oxå längtat,eller hur?

-Emmm...ja..lite kanske...Det är ju lite jobbigt att gå runt så här oxå så....

-Förstår det..."Eller ja...det kan jag ju inte...jag kan ju inte bli gravid så...)

-Verkligen?

-Nej såklart inte!Men att gå runt och bära på någon kan ju nte vara det skönaste....

-Nä...

-Är alllt okej?

-Jaa...Jag tänkte snart gå och lägga mig ett tag...

-Okej,sov bara inte för länge nu..<3

-Nej då..<3

-Älskar dig...<3

-Älskar dig oxå..<3



Medans försöker Amanda att träna med Travis redskap....

Fast vad hände med knackandet?

Jo...det var nämligen en försäljare...Trevligt va?

 

Men efter att ha ramlat en miljard gånger så ger Amanda upp och går ut till sin underbara trädgård...problemet var bara att det snart var höst...SÄTT IGÅNG OCH KRATTA LÖV NU!!

 


Och vem faan är det här då?!

Och varför går han fram till Amanda?!

     

-Hej,jag heter Samuel!

-Hej..?

-Det är du som är Amanda va?

-Aa?Hur så?

-Nä din syster ringde och sa till mig att du ville ha någon att dejta och jag var ledig så jag åkte hit så fort jag kunde eftersom jag känder att du är speciell...<3

-Ehmm..Tack...ingen har någonsin sagt så till mig...<3


-Är det någon som har gjort detta då..?<3

 

-Ähhh...<3?"Ja det är det idiot...<3"



-Så..skulle du vilja flytta in?

-Ja jag trodde det var det jag gjorde?

-Aha..sa Alice det?

-Nja...typ...

-Aha okej välkommen i familjen då!

-Tack!

-Så när kommer Alices barn?

-Barn?

-Aa...hon är väl gravid?

"Wait...är det därför hon har undvikit mig..?Jag som trodde att hon hade blivit lite tjock..."

-Emm..verkar så..

-Ok...så...Vill du hångla?

-Visst..

   



SELFIE!

   



Medans allt detta hände så är Travis ute och letar efter några gig och har fått 4 gig än så länge men han hade ett ställe kvar att provspela på och han var ganska säker på att han skulle få det giget med!;)

 



Och man kan ju undra vem som är den mest framgångsrika i denna familj..inte är det Travis i alla fall....

 



WOW!Kör på Travis!

Och han har lyckas!;)

 


Hemma sitter både Samuel och Amanda och läser fast Amanda sitter och läser jobb och Samuel sitter och läser lite random...

 


Och nu lite senare har Alice vaknad och går upp för att laga lite middag till henne och alla andra i hushållet...men medans hon lagar mat så käns det som om att någon iakttar henne...hon tittar förskiktigt bakåt och ser att Amanda tittar lite surt på henne...

"Hon kan väl inte bli så sur för att jag vart gravid innan...Förutom att jag sa att jag inte skulle det..."

 



"Jag kan inte fatta att hon inte har sagt något..."

Men Amanda försöker glömma att Alice inte sa något om att hon var gravid...och går istället för att bada Molli som inte har blivit badad på ett bra tag så att hon nu har börjat stinka...tyvärr...

 



Fast även om Alice nu är gravid kan hon ju fortfarande hålla på med sport i alla fall en sprot som bara innnebär att hålla på med en boll med fötterna hela tiden...fast är det verkligen bara det?

   


Asså vad i helvete?!

Hur i helsike kom du så där??

 



"Faan här har ju alla jobb..."

Så Samuel som var arbetslös skaffar nu ett jobb där han får Alice som chef..och detta är endast för att han har en examen i idrott men han glömde så klart att ladda upp CV innan  han sökte jobbet...Sorglit...

 



Men mitt i natten så var det dags...ett barn var på väg....




Och här får ni se Travis reaktion!!!:D

Guud vad glad du ser ut då...

 


Så en regning natt kör Alice till sjukhuset för att föda en.....

 









Liten pojke vid namn Justin Holm! 

T-Han är underbar...<3

A-Aa..."Nä jag gillar ju inte barn.."




Så Travis och Alice kommer hem lite senare och går och lägger Jusin och dom går såklart oxå och lägger sig efter att ha fött ett barn...ett barn som hon inte gillade att vara med....Hur ska hon kunna säga det till Travis...

ska hon säga:

-Ej!Jag tycker inte om barn så vi kan väl göra slut så får du ta honom istället?

"Nä...det låter ganska själviskt..."

-Men du..jag ville igentligen inte ha ett barn...och jag vet att jag skulle ha sagt det innan men jag fick aldrig chansen...det jag vill säga är att jag inte riktigt...tycker om barn...sorry...

"Skulle ju funka men han skulle nog vilja skrika åt mig...Jag tror jag måste ta en drink..."

   




Sov sött!<3



Tidigt på morgonen så ringer Samuel för att ta en dag ledig eftersom han nu har hört hur Alice mår och tänkte att det kanske skulle vara bra för henne att komma ut lite och ha kul och drika drinkar.

 


Så dom börjar med att gå till ett karaoke ställe för att sjunga lite!;)

 


LOOK AT THESE MOVES!!!

 


DAGS...ATT...DRICKA!!!!!!

WOOOOOOOOOOPPPPPPPPPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
!!!!"¤%&/())=

 


Sen gick Samuel och Alice till en liten mer clubb lik byggnad och tog nog lite för mågna drinkar....

   

A-Du vet det var ganska schysst...av dig att..komma hit och träffa min syster...*Hick..*

S-Mm...fast jag tror jag gillar dig mer...*Hickhick*

A-Jaså?Synd...jag skulle vilja byta liv med Amanda...Jag hatar ju barn och hon har ju inga så det är ju perfekt!!

S-Verkligen..?

A-Ja..och hon har ju dig oxå!

S-Hmmm..


Och i nästa sekund så står dom båda med armarna runt varandra...Men dom gjorde inte detta medvetet dom hade ju som sagt druckit för mycket...

   



Men Alice gjorde ett misstag hon körde hem när hon igentligen inte var så..."Frisk"

 


Men redan innnan hon hade kommit hem så hade Travis åkt...

    


Och efter ett par timmar av vila så insåg Alice vad hon hade gjort...hon hade helt enkelt svikit sin pojkvän ocg syster....och Samuel verkade inte äns gilla Amanda...kom han hit bara för mig...?

"Hur ska jag lösa det här då?"


BYE!




 

Presentation

  Hej Hallå!

Jag bloggar för det mesta om mitt liv eftersom jag inte har tid med att göra annat!BYE!

Bra o veta..om du nu läser detta...

*Inga elaka kommentarer

 

*Om det är något jag ska förbättra,skriv gärna det!:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Vad är bra med denna bloggen?
 Sims
 Animal Crossing
 Room Look's
 Sims Look's
 Inget...

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Gästbok!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

http://ebbolella.bloggplatsen.se/

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards