Mirrolella

Direktlänk till inlägg 13 juni 2014

~~Animal Crossing New Leaf!~~

Av Mirre - 13 juni 2014 12:00


Kapp'n and Tortimer is coming back....

Om ni nu har spelat Animal crossing Wild World och City Folk så kommer du kanske att känna igen dessa karaktärer...

I början av dom här spelen blir du frågad en del frågor som tex Where are you moving?

Och denna lilla figur som frågar dig heter Kapp'n  (om du nu inte redan har märkt det...)

  Och som du ser pratar han inte som alla andra..

Men han kommer som sagt tillbaka i Animal Crossing New Leaf...fast på ett mer annorluna sätt....för han körde ju inte oss till våran stad direkt...så..vart är han?

Jo...om du nu får ett medelande av Tortimer(Vi går in på han mer senare i detta inlägg) att du ska mörta han vd hamnen så kommer Kapp'n finnas där med en båt!

Men vart den tar dig får du lista ut sjäv!;)

  Nej då han kommer ta dig till en ö men det är ju såklart inte helt gratis så det kostar 1000 bells att åka fram och tillbaka...

Och på denna ö är det sommar året runt och där träffar du även Kapp'ns familj!

Vilket består av:

   Leilani han älskade fru som hjälper dig med att spela mini spel och hjälper dig att komma hem.

  Grams Kapp'ns mamma som äger den lilla sovenir butiken.

  Leila/Kuka är Kapp'ns och hans frus barn som alltid vill köpa saker av dig om du frågra henne!

 

Mer finns det inte att säga om Kapp'n så vi hoppar över till Tortimer.

Tortimer...En karaktär som har varit med ända sen i början...men det är lite annorlunda i New Leaf....

Han är ju borgmästare...men nu är det ju du som är det så...vart har han tagit vägen?

  Jo..han har nämligen gått i person och spenderar sina dagar på ön men Kaap'ns familj...

 

Men då kanske du undrar....Varför finns denna ö?

Joo..det är för att du ska kunna bjuda över vänner och spela spel tillsammans och jag gissar på att dom ville ha Kaap'n och alla andra med i spelet...;)

 

 

 

BYE!!!

 

 

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mirre - 13 februari 2015 22:37

Ja nu har jag gjort en ny blogg jag har dock inte skrivit något där än,men det kommer att komma upp något imorgon. Tanken bakom detta är för att jag just nu är i en period av mitt liv där jag jätte gärna vill skriva av mig och dela med mig av tanka...

Av Mirre - 26 november 2014 18:19


  Känns som om att ALLT jag gör är att plugga...Jag kan inte ta en halvtimmes paus utan att känna mig som om att jag VERKLIGEN måste plugga för annars så kan jag inte det här. Dom kommande veckorna har vi 2 prov varje vecka vilket gör mig lite st...

Av Mirre - 25 november 2014 16:46


  Yees..Idag har det varit en JÄVLIGT jobbig dag. Jag tänker ofta på hur min klass var förut...alla var "bra" barn,ingen rökte eller drack(I think) Men nu idag är det som om att alla TÄNKER lika.Jag har förrut när jag var mindre trot att: "Ne...

Av Mirre - 17 november 2014 18:22

FAAN! Det var visst ingen redovisning idag utan vissa skulle göra idag och vissa andra imorgon..GAH!Sånt borde man ju få reda på innan man ta med sig halva sitt hem!(Min dator är mitt hem btw)Det kändes så jävla dumt att vara den ÄNDA som tog med s...

Av Mirre - 15 november 2014 20:54

Hej Hallå! På Måndag är det skola igen(No,shit)Det skulle nästa ha varit som en i klassen sa:   -Varför kan vi inte gå på skolan på helgen och va hemma hela veckan? Men hur länge ska man då gå i skolan till 9 på kvällen eller?!(Skulle vara vä...

Presentation

  Hej Hallå!

Jag bloggar för det mesta om mitt liv eftersom jag inte har tid med att göra annat!BYE!

Bra o veta..om du nu läser detta...

*Inga elaka kommentarer

 

*Om det är något jag ska förbättra,skriv gärna det!:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Vad är bra med denna bloggen?
 Sims
 Animal Crossing
 Room Look's
 Sims Look's
 Inget...

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Gästbok!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

http://ebbolella.bloggplatsen.se/

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards