Mirrolella

Alla inlägg den 7 augusti 2014

Av Mirre - 7 augusti 2014 12:00


 



Vi alla simmar vet nog vilket spel som snart kommer ut i butikerna jo Sims 4!

Vilket jag har skrivit om förrut men nu har det kommit så mycket nytt om det,eller ja nytt och nytt men skaparna har kommit ut med en Gameplay video på youtub som helt enkelt visar hur det nya funktionerna fungerar och en Stories Trailer som är ganska insperarande!;)

Japp..

Detta kommer då ut den 4 September 2014,och ja vad ska man säga det är inte långt kvar och man kan förbeställa det redan nu på CDON.COM Och Gamestop m.m eller köpa nedladningen av Orgin.

Men nu när jag har kollat runt lite verkar det som om att det finns flera olika man kan köpa som du får olika saker med.


Det finns såklart Limited Edition

Då får du allt detta.

 

Digital Delux vilket är bara nedladning av Orgin.


Collector's Edition

Då får du det HÄR

 

Sist men inte minst

Premium Edition

 


Så nu finns det att välja på!;)

Tror det var allt för mig och jag hoppas att du vart informerad om Sims 4!:)


BYE!


 

Presentation

  Hej Hallå!

Jag bloggar för det mesta om mitt liv eftersom jag inte har tid med att göra annat!BYE!

Bra o veta..om du nu läser detta...

*Inga elaka kommentarer

 

*Om det är något jag ska förbättra,skriv gärna det!:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Vad är bra med denna bloggen?
 Sims
 Animal Crossing
 Room Look's
 Sims Look's
 Inget...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Gästbok!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

http://ebbolella.bloggplatsen.se/

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards