Mirrolella

Alla inlägg den 13 augusti 2014

Av Mirre - 13 augusti 2014 12:00


Bella:

"Så..vad har jag nu att säga?Varför lever JAG en arbetslös nolla med ett par?En person som bara bryr sig om konst och att inte äta djur med ett PAR?!Men jag och Ricky har haft en speciell relation förr i tiden.."


"Men nu har han en ny speciell relation med en så kallad Lisa Swan..Hatar henne hon är typ som ett kontrolfreak och vill så klart inte att jag ska bo kvar med dom längre eftersom hon tycker att jag ska skaffa ett jobb och ett LIV.ÄR DU MIN MAMMA ELLER?!"

 


"Men för att vi nu ska veta varför jag bor med Ricky och hans tjej så måste vi gå tillbaka tills när jag och Ricky var små.Vi gick alltid till parken tillsammans eftersom jag och Ricky har nästan alltid bott ihop.Min mamma gifte sig med hans pappa men det var inte första gången min mamma har varit gift..detta är andledningen till att jag inte tror på äktenskap med en annan person eftersom det hela tiden tog slut för min mamma."

 


"Parken var det ända stället vi kunde vara själv på utan att höra våra föräldrar bråka om små saker.Gungerna var nog det bästa.."

 


"Men vi kunde också vara kärleksfulla mot varandra,vi älskade att krama varandra om jag då skulle veta att det skulle leda till något så kanske jag skulle ha låtit bli bara för att slippa att bli sårad.."

   


"Så även när vi vart äldre så gick vi fortfarande till parken..faaast vi gjorde helt andra saker än att gunga eller ja HAN gjorde det inte jag...Men på den tiden så var han den ända som gillade mig..Kanske var det föra att jag var den ända bästa att ha som en första flickvän bara för att få allting gjort,jag har aldrig fråga han detta eftersom jag inte har villa veta varför.."


"Han var bra på att kyssas iallafall...<3"

     

"Fast nu hade han gått över till en tjej han hittade på balen och gjorde inte riktigt slut med mig men jag förstog vad han menade..."


"Fast nu var dom det typiska paret som gjorde allt tillsammans...Verkligen ALLT,det är nästan för mycket,ibland umgås han med mig men det är inte ofta."

  



"Så fort jag gör något och han gör lika så kommer hon atomatiskt och gör samma sak sjukt irriterande,det är som om dom sitter ihop.."

     


"Så hur konstnärlig är jag?Inte ett dugg..jag har inte gått på Universitet ja ni ser ju själv hur jag tecknar så..Jag tänkrte på Lisa när jag ritade den hon med sitt framgångsrika jobb och allting.."

     

"Även dom dagarna som jag satt och teknade så satt jag även och fundera på vad jag igentligen vill göra med mitt liv,ska jag bo kvar här?Ska jag flytta,skaffa jobb?Och pressen från Lisa gjorde det inte bättre..."


 


"Men även ett perfekt par har problem..Lisa och Ricky har försökt att få barn ett tag nu och har inte lyckas någon gång,men dom säger att dom vill försöka tills det går..som om det kommer att hända..Fattar inte vad Ricky ser hos henne..."

 


BYE!


   

Presentation

  Hej Hallå!

Jag bloggar för det mesta om mitt liv eftersom jag inte har tid med att göra annat!BYE!

Bra o veta..om du nu läser detta...

*Inga elaka kommentarer

 

*Om det är något jag ska förbättra,skriv gärna det!:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Vad är bra med denna bloggen?
 Sims
 Animal Crossing
 Room Look's
 Sims Look's
 Inget...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Gästbok!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

http://ebbolella.bloggplatsen.se/

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards