Mirrolella

Alla inlägg den 20 augusti 2014

Av Mirre - 20 augusti 2014 12:00


"Medans jag helt enkelt leker rövare..Fast grafitti på huset kanske inte är det trevligaste men Lisa lär inte märka något eftersom Hon och Ricky har fullt upp med...Ja..vi alla fattar vad dom håller på med.."

"Skitsnyggt ju!"

   

R-Jag älskar dig Lisa..jag vet inte vad jag skulle göra utan dig..och jag lovar att vi snart får ett barn tillsammans.


L-Jag älskar dig också..jag hoppas verkligen att vi kan få ett barn snart..Men du måste prata med Bella..för vi kan väl inte ha kvar henne här om vi ska skaffa barn?


R-Ja jag kan alltid försöka...


L-Bra för annars gör jag det.




Samtidigt...

-Faan vad jg hatar att laga mat varenda jävla kväll...Dom får sluta att ha honka honka och hjälpa till någon jävla gång...


"Att vara vegitarian och bo med 2 som inte är det kan vara väldigt frustrerande om man nu får laga maten själv och sitta själv och äta..Men det är nog bara att vänja sig..Man blir väl snart utkastdad så vad spelar det för roll?"

 

Lite Senare...


"Men i kväll var det dags för att gå till ett karioke ställe med Ricky,tydligen ville han att vi skulle gå dit..jag missstänker att Lisa har något med detta att göra.."

 

R-Det verkar inte som om att folk gillar oss!


B-Nej men det gör inget dom sjunger väl inge bättre än oss heller?Var glad att ingen känner oss!


R-Aa..jag kanske ska vara glad för det,Faan vad dom buar!


B-Äh!Ska vi göra något annat då??!


R-Visst!


 


B-Kom vi tar ett foto tillsammans!


R-Okej!

   

"Älskar hur vi ser ut tilsammans..<3"

   

R-Najs foto!


B-Jag vet vem ser bäst ut då?;)


R-Äumm..JAG såklart!


B-Ämm..Nä..VI tilsammans ser bäst ut Ricky!;)


R-Aa..som vänner ser vi bäst ut!;)


B-Japp!


R-Fast jag måste prata med dig...


 

R-Jo..du vet ju att vi har försökt att få barn ett tag nu...och..Faan hur ska jag säga detta..

"Jag vet att ni har försökt.."

B-Jag vet vad du ska säga ni vill att jag ska flytta,Det är okej..jag har också tänkt på det..så..


R-Nej,Nej!Det är mer Lisa som vill att du ska flytta inte jag..Men du fattar ju att jag inte vill fölora henne nu så jag måste göra vad hon säger för att jag älskar henne..


B-Jag förstår det...Det är bara det att...Jag kan säga så här OM du gör henne gravid så flyttar jag.


R-Men jag vill inte att du ska tänka så...det är bara det att jag tänkte fria till henne..


B-Och vadå?!Ska du ha mitt tilstånd till att fria till henne eller vaddå?!


R-Det var inte det jag menade...Det jag menade var att...


B-Nä juste..Du vet inte!Jag kommer ändå snart flytta!Ni blir av med mig,var glad för det istället!


R-Snälla..Lungna ner dig...Du vet att jag gillar dig så mycket att jag inte vill förlora dig som en vän..det måste du förstå Bella!


B-Jag vet..det är bara det att ni lägger så mycket press på mig just nu att jag inte vet vad jag ska göra..


R-Jag är ledsen för det..Du får gärna bo kvar ett tag till och flytta när du känner dig redo..


B-Tack..

"Fast jag vet att det inte kommer bli så.."



Lite senare...



 


L-Har du pratat med henne..?


R-Jaa..Jag gav henne en tankaställare i alla fall


L-Okej..så när flyttar hon då?


R-Det visste hon inte än..jag tror att hon skulle skaffa ett jobb innan hon flytta så kanske nästa vecka?


L-Bra..Så..Ska vi försöka en gång till?


R-Visst..<3

       

"Asså kom igen!Ta duschen!!!!För i Helvete!!"


BYE!


   

Presentation

  Hej Hallå!

Jag bloggar för det mesta om mitt liv eftersom jag inte har tid med att göra annat!BYE!

Bra o veta..om du nu läser detta...

*Inga elaka kommentarer

 

*Om det är något jag ska förbättra,skriv gärna det!:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Vad är bra med denna bloggen?
 Sims
 Animal Crossing
 Room Look's
 Sims Look's
 Inget...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Gästbok!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

http://ebbolella.bloggplatsen.se/

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards