Mirrolella

Alla inlägg den 21 augusti 2014

Av Mirre - 21 augusti 2014 12:00



                   

Japp..Nu kanske ni vet vilket spel jag ska skriva om idag..Jo det är nämligen

ScribbleNauts

Unlimited!


Som är ett pussel spel som kom ut den 6:e December 2013


Och hela detta handlar om en kille som heter Maxwell som har fått en magisk skrivbok så när han skriver i den kommer det han skriver upp.

Så din uppgift i detta spel är att lösa en massa problem!


                                 

Med sig har han sin syster Lily!

 

Spelet har totalt 41 nivåer och ger dig hela 20 timmar av spel glädje,men det som är nytt nu är att det finns till 3DS OCH Wii U och inte bara till PC.

3DS och Wii U har även en liten speciell sak...Det finns nu Nintendo Figurer med i spelet så du kan helt enklelt skriva in "Mario" och så kommer Mr.Mario upp!

Vilket är underbart att dom har lagt till detta för då kan man ju göra vad man vill!!!!

FUCK YEEEEHHHHH!


 







  

Hopppas att ni fick lite information om detta spel!


BYE!


   

Presentation

  Hej Hallå!

Jag bloggar för det mesta om mitt liv eftersom jag inte har tid med att göra annat!BYE!

Bra o veta..om du nu läser detta...

*Inga elaka kommentarer

 

*Om det är något jag ska förbättra,skriv gärna det!:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Vad är bra med denna bloggen?
 Sims
 Animal Crossing
 Room Look's
 Sims Look's
 Inget...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Gästbok!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

http://ebbolella.bloggplatsen.se/

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards