Mirrolella

Alla inlägg den 23 augusti 2014

Av Mirre - 23 augusti 2014 12:00

Denna gången har jag gjort ett rum till den lite mer romantiska simmen..<3

Bilderna är såklart tagen på natten..För vem spenderar dagarna i sovrummet?

Färgerna jag har tagit:

Guld och vit till tapeterna.

Blå och vit till sängen o.s.v

              

Saker jag använde:

*Säng-Sovrum och Badrum

*Soffor-Sovrum och Badrum

*Nattduksbord-I Rampljuset

*Lampor-Sims 3

*Gardiner-Sims 3

*Bord-Utomhuslyx

*Spegel-Sovrum och Badrum

*Lampa på vägg-Utomhuslyx

*Eldstad-Sovrum och Badrum

*Övrig Dekoration-Utomhuslyx och Sovrum och Badrum.



Hoppas att ni fick lite insperation till erat egna Romatiska sovrum!;)


BYE!


 


Presentation

  Hej Hallå!

Jag bloggar för det mesta om mitt liv eftersom jag inte har tid med att göra annat!BYE!

Bra o veta..om du nu läser detta...

*Inga elaka kommentarer

 

*Om det är något jag ska förbättra,skriv gärna det!:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Vad är bra med denna bloggen?
 Sims
 Animal Crossing
 Room Look's
 Sims Look's
 Inget...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Gästbok!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

http://ebbolella.bloggplatsen.se/

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards