Mirrolella

Alla inlägg den 27 augusti 2014

Av Mirre - 27 augusti 2014 12:00


Morgonen Efter Honka Honka...


L-Faan..Jag ska ju bjuda hem chefen på middag idag...Vad faan ska jag laga!!?


R-Men herregud älskling laga något som du tycker är gott,maten är väl inte det viktigaste?


L-Jo..det är ju första intrycket Ricky!!Om jag ska kunna få en befodran så måste jag väl ge ett bra intryck!?


R-Lungna ner dig..Sätt dig och ät nu så att du inge kommer för sent till jobbet.


L-Ja jag ska!!!


"Jag får tänka ut något när jag åker till sjukhuset efter jobbet.."

   


L-Faan!Bilen är redan här ju!!!!


R-Jag kan åka förbi ditt jobb med lunch senare!


L-Okej!Tack älskling!


R-Ha en bra dag nu!<3


L-Ja det ska jag!<3





"Att bada var mitt sett att kopla av..Men Lisa vill såklart ta bort det..Bara för att det blir smutsigt på en gång och det är svårt att städa..Bitch..Skaffa en fucking butler om det nu ska vara så svårt.."

 



R-Hörru!


B-Vad?!


R-Sluta fuska!


B-Jag fuskar inte!!Det är ju du som fuskar!!


R-ÄHH!Det gör jag väl inte!



B-Du vann ju ändå så vad var problemet?


R-Inget nu när jag vann!


B-Asså du är en sån vinnar skalle Ricky,Har du någonsin förlorat på detta spelet någon gång?


R-Nepp,Jag har ett litet knep förstår du!;)


B-Nähä..säger du det?Jag undrar om "knepet" heter fusk?


R-Nja..kanske..;)


B-Din jävel..


R-Hehe..Shit..jag måste göra mig i ordning till jobbet!


B-Ja,gör det du jag tror att jag ska sätta mig och tekna en stund.


R-Gör det!


   


"Detta var också en sak som gjorde mig lungn det var dessutom en sak som Lisa inte kan ta ifrån mig..I alla fall inte än..Faan också!Jag måste diska för Lisa's möte med hennes chef ju!!Faan faan fann.."

    



"Faan alltså..varför kan hon inte plocka undan efter sig hur bråttom kan hon ha?!"

 

Pling pling pling!

"Fuck Yheh Glassbilen!"


B-Jag skulle vilja ha en såndär rengbågs glass tack!


Glassgubbe-Okej det blir 5 simdaler tack!


B-Här får du!Vi syns nästa vecka!


Glassgubbe-Ja det gör vi Bella!


      

B-Womnomnom


R-Jag åker nu Bella,Kom ihåg att inte störa Lisa och hennes chef ikväll för du vet ju hur viktigt det här är för henne.


B-Ja jag vet jag har redan något planerat för kvällen så det är nog lungt Ricky.


R-Ok vad bra!

 



"Och detta planderade var att gå till konst museet,inte den bästa iden men det var i alla fall något kul och som jag var intresserad av...Dessutom hade dom öppet väldigt länge..."

 



"Aa..giraffer är ganska konstnärligt.."

   


"Allvarligt talat?!En fucking toalett?Så dom försöker säga att jag har ett konstverk i mitt badrum?Faan va Nice då.."

  


Samtidigt Hemma...


   

C-Jo men du sköter dig bra och du jobbar bra och din mat var utsökt.Fick du boken jag gav dig?


L-Tack,ja skulle jag läsa klart den tills imorgon?


C-Ja exakt det ser väldigt ljus ut för dig och din karriär.


L-Tack det glädjer mig väldigt mycket.


C-Ja då går jag väl då,tack för denna gången jag hoppas att det blir någon mer gång.


L-Ja det var så lite så,ja vi får höras någon mer gång så kanske det blik en till middag.


C-Ja..vi hörs.



"Jävla skit jag har ingen lust att läsa en jävla bok bara för att få en löneförhöjning heller...Jävla skit jobb.."




R-Mmm..Älskling..<3


L-Hmm?<3

   



Fast jag sover aldrig...

 




BYE!



   

Presentation

  Hej Hallå!

Jag bloggar för det mesta om mitt liv eftersom jag inte har tid med att göra annat!BYE!

Bra o veta..om du nu läser detta...

*Inga elaka kommentarer

 

*Om det är något jag ska förbättra,skriv gärna det!:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Vad är bra med denna bloggen?
 Sims
 Animal Crossing
 Room Look's
 Sims Look's
 Inget...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Gästbok!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

http://ebbolella.bloggplatsen.se/

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards