Mirrolella

Direktlänk till inlägg 3 september 2014

~~Thomson/Apple Del 4~~

Av Mirre - 3 september 2014 12:00


"Men till min fövåning såg jag Lisa sitta ute kl.4 på natten och spelade..Hon som sa att den var helt värdelös och att den bara var i vägen...Chi fick hon..."

 



"En liten stund senare så satt även Ricky uppe..Asså...Om dom nu ska ha honka honka (jag antar att det är det dom har haft..varför skulle han annars vara uppe?)Fast han kan ju också vara uppe på grund av sitt jobb...Nää..jag tror fortfarande att det beror på honka honka..."

     R-Vad smyger du i älskling?


     B-Ähh..Älskling är nog inte dt rätta ordet Ricky...


     R-Åhh!Sorry Bella jag trodde inte att du var vaken än...Du brukar sova så länge på vardagarna.


     B-Hmm..Jag sover ju inte på natten...fast det verkar ju inte som om att ni gör det heller...Väggen är tunn..Just          saying...


     R-Vadå..?Så du hör..?


     B-Allt...Men det är lungt..jag vet ju att ni "försöker" skaffa barn men det kan bli för irriterande ibland..


     R-Ehh..Förstår det...Men varför står du där och tittar?


     B-Jag tittar bara på min mammas målning bara...

   

     R-Aa..den är väldigt fin.Hon hade talang...som du..typ..

     

     B-Jag har inte talang..jag är bara bra på att kladda ner andras hus..och med andras menar jag erat hus..


     R-Jag tycker i alla fall att du är det...Bra på kyssas är du i alla fall..;)


     B-Mm..Tack...precis vad jag behövde höra av DIG...


     R-Haha!Ska vi ha kuddkrig då?


     B-Visst,jag ska klå dig din gammla gubbe!


     R-Hörru!Jag är inte gammal!!!


 




 

      B-Din jävel!

      

      R-Ej!Det är inte jag som slår så svagt!


      B-Aaj!Faan!Vard hårt du slår då din mygga!!!!


      R-Mygga va!?


   

    B-Okej,okej..jag tror att det räcker med kuddkrig nu Ricky!


    R-Aa..jag måste snart till jobbet..men det var en bra match!


    B-Mm..verkligen..(Inte)

"Fucking jävla räkningar!Varför ska JAG vara den som måste betala dom varje gång.Men det är ju inte mina pengar så vad oroar jag mig för?Åh..jag måste nog ta en dusch,jag känner mig smutsig.."




Bakom badrums dörren hörs två röster...

L-Mmm...Är du säker på att inte Bella kommer?


?-Ja..hon skulle betala räckningarna...


"Är det Rickys röst?Det måste vara det han har ju inte åkt än...Inget mer duschande i den duschen...."


B-Va faan håller ni på med?!

"Dom hör mig inte...puhh..tur.."


L-Ja..nu hoppas jag verkligen att det vart ett barn nu..Jag vill verkligen inte gå på några mer undersökningar på sjukhuset bara för att höra en sjuksköterska säga att det är något fel på mig...


?-Det är inget fel på dig Lisa...Det vet du..Jag älskar dig ju och jag lovar att vi kommer att lyckas!



 



"Snusk...Varför kan dom bara inte låsa in sig i deras sovrum och ha det där istället för att ha det i den platsen som man faktiskt gör sig REN!"

   



L-Hörru!Det är andra gången bara denna morgonen och jag tror att det räcker nu Ricky!


R-Ja med man kan ju aldrig vara helt säker Lisa!


L-Nä..men man blir ju lite trött fattar du väl?


R-Jag blir aldrig trött <3


L-Äkligt...Men sexigt...<3

 


R-Men det här med barn då?


L-Ja?Om jag nu har blivit gravid vad hoppas du då på?


R-En flicka kanske..


L-En flicka,trodde killar bara ville ha pojkar...


R-Nä..det stämmer inte in på mig i alla fall


L-Märker det...det verkar vara mycket som inte stämmer med dig..<3


R-Mmm...Visst...


L-Nä nu måste jag upp och göra lite kaffe,vill du ha?


R-Nej tack,Jag måste nog åka snart.


L-Okej.

 





L-Hur faan funkar det här saken?!Det kommer ju inget!!


R-Vad är det?


L-Den funkar ju inte!


R-Men lila gumman du har inte tryckt på den knappen som lyser grönt


L-Åhh..jaha...Tack *Puss*


R-Det var så lite så!Vi syns sen!

 



L-Mmm...Morgon kaffe...

 



B-Är du klar med den här tallriken?


L-Ja..du kan ta den.


B-Bra...

 




En tid senare...


R-Ska vi åka till gymmet en stund?


B-Visst,jag tror att jag behöver komma här hemifrån en stund.



 



"Fast vi är ju nybörjare på detta...Pinsamt..."

B-Går det bra eller?


R-Ja,ja!Prima!Det går som en dans...nästan


B-Aa "nästan"...

 




"Vad är det med den där snubben i mitten?!"


R-Går det bra för dig nu då?


B-Nja inte riktigt...Håller liksom på och ramlar av den här skitsaken!


R-Jaså?Så det är så det är?


B-Lägg av jag vet att du också nästan ramlade av..


R-Jaså?


B-Ja försök inte med mig!

 




R-Ska vi ta poolen istället då?Eller kommer du ramla av den också?


B-Haha..Jättekul Ricky du är så kreativ när det kommer till skämt...

 




"Hello sexy!"

 



B-Asså nej Ricky det är kallt ju!


R-Ja vad tror du?Det är ju innomhus!Skulle det vara en utonhus pool tror jag nog att det skulle vara varmare!


B-Faan asså!

   


B-Jag går och tar en drink istället!


R-Gör det du..Jag ska nog duscha.


B-Okej.


Hemma...

"Faan va sugen jag vart på att läsa en bok...bara för att slapna av ett tag och ta det lungt efter gymmet.."

   

"Men som vanligt får jag aldrig en lungn stund"



BYE!


   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mirre - 13 februari 2015 22:37

Ja nu har jag gjort en ny blogg jag har dock inte skrivit något där än,men det kommer att komma upp något imorgon. Tanken bakom detta är för att jag just nu är i en period av mitt liv där jag jätte gärna vill skriva av mig och dela med mig av tanka...

Av Mirre - 26 november 2014 18:19


  Känns som om att ALLT jag gör är att plugga...Jag kan inte ta en halvtimmes paus utan att känna mig som om att jag VERKLIGEN måste plugga för annars så kan jag inte det här. Dom kommande veckorna har vi 2 prov varje vecka vilket gör mig lite st...

Av Mirre - 25 november 2014 16:46


  Yees..Idag har det varit en JÄVLIGT jobbig dag. Jag tänker ofta på hur min klass var förut...alla var "bra" barn,ingen rökte eller drack(I think) Men nu idag är det som om att alla TÄNKER lika.Jag har förrut när jag var mindre trot att: "Ne...

Av Mirre - 17 november 2014 18:22

FAAN! Det var visst ingen redovisning idag utan vissa skulle göra idag och vissa andra imorgon..GAH!Sånt borde man ju få reda på innan man ta med sig halva sitt hem!(Min dator är mitt hem btw)Det kändes så jävla dumt att vara den ÄNDA som tog med s...

Av Mirre - 15 november 2014 20:54

Hej Hallå! På Måndag är det skola igen(No,shit)Det skulle nästa ha varit som en i klassen sa:   -Varför kan vi inte gå på skolan på helgen och va hemma hela veckan? Men hur länge ska man då gå i skolan till 9 på kvällen eller?!(Skulle vara vä...

Presentation

  Hej Hallå!

Jag bloggar för det mesta om mitt liv eftersom jag inte har tid med att göra annat!BYE!

Bra o veta..om du nu läser detta...

*Inga elaka kommentarer

 

*Om det är något jag ska förbättra,skriv gärna det!:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Vad är bra med denna bloggen?
 Sims
 Animal Crossing
 Room Look's
 Sims Look's
 Inget...

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Gästbok!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

http://ebbolella.bloggplatsen.se/

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards