Mirrolella

Direktlänk till inlägg 10 september 2014

~~Thomson/Apple Del 5~~

Av Mirre - 10 september 2014 12:00

L-Asså det kommer inte gå längre!


B-Vad kommer inte gå längre?!


L-DU!Du bara bor här som om att vi skulle vara dina föräldrar!Du gör INGENTING,du har inget JOBB!Du är helt enkelt för LAT!


B-Hehe LAT?!jag är i alla faal inte den som inte kan få barn!!!!!


L-Faan ta dig!!Jag vill att du ska ut här ifrån!NU!!!

 


"Bitch please...Lat..huh..Som om att hon gör sååå mycket mer när hon är hemma..."

 


L-Åhhh!Fy faan!!!Det känns som om att jag måste spy!!

   


L-Japp nu kommer det ja!

 



L-Är det möjligt?!Herregud!Ricky kommer bli jätte glad när han kommer hem!Eller nej jag måste ringa honom nu på en gång!

R-Ja vem kan detta vara då?

L-Vem tror du..?<3

R-Lisa?Har det hänt något?

L-Ja...en helt underbar sak!Jag kan inte tro det Ricky!

R-Ähhm..Ja jag kommer!Men du älskling jag måste gå nu jag är redan sen til ett viktigt möte!

L-Aha..har du inte ens tid i en minut?

R-Nej tyvärr!

L-Okej...vi syns sen då?

R-Visst.

 


"Att laga middag är inte alltid det enklaste...Speciellt inte om NÅGON står och gapar som en apa i badrumet."

   


"Faan vad trött jag är..jag kanske ska gå och ta en tupplur.."

   

L-Mmm..Älskling det är så underbart...<3

R-Va..?

L-Inget..Du får veta det senare...

R-Aha...hheuhe...zzzZZZzzz




"Faan alltså...Denna gången kommer dom nog att se denna...Hon ska faan inte tro att jag använder dom till föräldrar...Det är ju ändå JAG som diskar och städar..vad gör dom?!Jobbar!"


   



L-Åhh..Min lilla kula...

R-Vad håller du på med?

L-Inget..somna om du jag ska nog gå upp och ta något att äta..känner mig väldigt hungrig...

R-Ähhue...Okej gör det älskling...

 



"Sweet.."


 



L-Oåå!Någon har lagat höstsallad ju!Perfekt!

 



L-Jomnomnom!

   



L-Ricky!Jag har en liten sak som jag skulle vilja berätta för dig!


R-Vad är det?


L-Ser du inte...?


R-Vad då..?Jag ser att du har lagt på ett extra kilo kanske..?


L-Jag har inte lagt på mig!Jag är bara...Gravid.


R-Va är du säker?


L-Ja jag gjorde ett test igår och det visade att jag var gravid..Jag ringde ju till och med men "Mr upptagen" kunde visst inte prata i en minut...


R-Lisa..jag är ledsen för det men det var ett viktigt möte och om jag nu visste att det var det du skulle säga så skulle jag ha struntat i allt...Du vet ju att detta är så himla stort!


 

R-Jag är så himla lycklig just nu Lisa..<3


L-Jag också...Jag ska äntligen bli mamma och du ska bli pappa...Det är helt otroligt...<3


R-Jaa..jag vet inte vad jag ska säga mer än att det är otroligt!<3


    




R-Faan är det ingen som städar här omkring?


     

R-Men du har du lust att gå ut på en dejt med mig då?


L-Visst,jätte gärna vi skulle behöva lite tid tillsammans nu och njuta av att vi ska bli föräldrar..Det kommer bli underbart Ricky!Vart tänkte du att vi skulle åka någonstans?


R-Jag tänkte en liten piknik vid vattenfallet kanske?


L-Låter underbart!



BYE!


 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mirre - 13 februari 2015 22:37

Ja nu har jag gjort en ny blogg jag har dock inte skrivit något där än,men det kommer att komma upp något imorgon. Tanken bakom detta är för att jag just nu är i en period av mitt liv där jag jätte gärna vill skriva av mig och dela med mig av tanka...

Av Mirre - 26 november 2014 18:19


  Känns som om att ALLT jag gör är att plugga...Jag kan inte ta en halvtimmes paus utan att känna mig som om att jag VERKLIGEN måste plugga för annars så kan jag inte det här. Dom kommande veckorna har vi 2 prov varje vecka vilket gör mig lite st...

Av Mirre - 25 november 2014 16:46


  Yees..Idag har det varit en JÄVLIGT jobbig dag. Jag tänker ofta på hur min klass var förut...alla var "bra" barn,ingen rökte eller drack(I think) Men nu idag är det som om att alla TÄNKER lika.Jag har förrut när jag var mindre trot att: "Ne...

Av Mirre - 17 november 2014 18:22

FAAN! Det var visst ingen redovisning idag utan vissa skulle göra idag och vissa andra imorgon..GAH!Sånt borde man ju få reda på innan man ta med sig halva sitt hem!(Min dator är mitt hem btw)Det kändes så jävla dumt att vara den ÄNDA som tog med s...

Av Mirre - 15 november 2014 20:54

Hej Hallå! På Måndag är det skola igen(No,shit)Det skulle nästa ha varit som en i klassen sa:   -Varför kan vi inte gå på skolan på helgen och va hemma hela veckan? Men hur länge ska man då gå i skolan till 9 på kvällen eller?!(Skulle vara vä...

Presentation

  Hej Hallå!

Jag bloggar för det mesta om mitt liv eftersom jag inte har tid med att göra annat!BYE!

Bra o veta..om du nu läser detta...

*Inga elaka kommentarer

 

*Om det är något jag ska förbättra,skriv gärna det!:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Vad är bra med denna bloggen?
 Sims
 Animal Crossing
 Room Look's
 Sims Look's
 Inget...

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Gästbok!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

http://ebbolella.bloggplatsen.se/

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards