Mirrolella

Direktlänk till inlägg 3 oktober 2014

~~WTF!? Fredag~~

Av Mirre - 3 oktober 2014 17:36

Vilken dag...


Den började ganska segt...att börja kl.8.00 med franska är kanske inte det alla vill ah en fredagsmorgon..

Efter det hade vi samhälle..trevlig lektion..inga problem alls.(Vad nu än man menar med problem)

Matten däremot spårade nog ut lite tror jag...

Har ni hört talas om Snapchat?

Det har ni säkert..en av dom sakerna som nästan hela klassen har...vilket gör det mer irriterande om dom nu håller på att knäppa kort på oss och sedan sitter och skickar till varandra...Kan man säga att det är mobbning?

 

Om man nu gör samma sak mot dom får man det lite "kaxiga" svaret:

SLUTA FILMA!

Det roliga med det här är att dom GÖR det som dom inte vill att andra ska göra mot dom...Verkar ju rättvist..(NOT)

 

Sedan var det dags för lunch,Minns ni det jag skrev igår?Man kan säga att det kom tillbaka idag.

Ebbolella eller Ebba(Ebbiz) skulle gå till sin mamma som har ett jobb nära våran skola och drika kaffe,hon berättade då att vi hade fått en liten lapp från ungdomsmottagningen..

Hennes mamma frågade sedan:

Delade dom ut kondomer också?

Ja..sa jag lite generad

 

När vi precis skulle gå så kommer hennes mamma med någonting i handen.Åh!Är det godis?

Nä...gissa vad det var...EN KONE DOME!

Fuuuck...Hur pinsamt är inte det..MEN!Jag är inte klar än...

Eller ska ni ha XL?

Jag gick sedan skrattande därifrån...wow...vilken lunch asså.

 

Men innan det satt vi och pratade vid ett bord utanför bibloteket,vi satt då och pratade om en av dom killarna som tog kort på mig och Ebbolella på matten.Ebbolella sa då:

Han kanske har en crush på dig?

Mitt svar:

Aa..det får han ha men jag gillar honom faan inte(Det jag menade med det var att jag inte gillar honom på kärleksfullt vis)

Gissa vem som kom bakom oss neför trappan?

 

Jag kände mig så himla dum...Men jag hoppas verkligen att han inte hörde...Vilket jag inte tror för sen var han som vanligt igen!  

 

Det var nog allt för denna lilla Fredag!

BYE!

 

 

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mirre - 13 februari 2015 22:37

Ja nu har jag gjort en ny blogg jag har dock inte skrivit något där än,men det kommer att komma upp något imorgon. Tanken bakom detta är för att jag just nu är i en period av mitt liv där jag jätte gärna vill skriva av mig och dela med mig av tanka...

Av Mirre - 26 november 2014 18:19


  Känns som om att ALLT jag gör är att plugga...Jag kan inte ta en halvtimmes paus utan att känna mig som om att jag VERKLIGEN måste plugga för annars så kan jag inte det här. Dom kommande veckorna har vi 2 prov varje vecka vilket gör mig lite st...

Av Mirre - 25 november 2014 16:46


  Yees..Idag har det varit en JÄVLIGT jobbig dag. Jag tänker ofta på hur min klass var förut...alla var "bra" barn,ingen rökte eller drack(I think) Men nu idag är det som om att alla TÄNKER lika.Jag har förrut när jag var mindre trot att: "Ne...

Av Mirre - 17 november 2014 18:22

FAAN! Det var visst ingen redovisning idag utan vissa skulle göra idag och vissa andra imorgon..GAH!Sånt borde man ju få reda på innan man ta med sig halva sitt hem!(Min dator är mitt hem btw)Det kändes så jävla dumt att vara den ÄNDA som tog med s...

Av Mirre - 15 november 2014 20:54

Hej Hallå! På Måndag är det skola igen(No,shit)Det skulle nästa ha varit som en i klassen sa:   -Varför kan vi inte gå på skolan på helgen och va hemma hela veckan? Men hur länge ska man då gå i skolan till 9 på kvällen eller?!(Skulle vara vä...

Presentation

  Hej Hallå!

Jag bloggar för det mesta om mitt liv eftersom jag inte har tid med att göra annat!BYE!

Bra o veta..om du nu läser detta...

*Inga elaka kommentarer

 

*Om det är något jag ska förbättra,skriv gärna det!:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Vad är bra med denna bloggen?
 Sims
 Animal Crossing
 Room Look's
 Sims Look's
 Inget...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Gästbok!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

http://ebbolella.bloggplatsen.se/

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards