Mirrolella

Alla inlägg den 15 oktober 2014

Av Mirre - 15 oktober 2014 15:18


Yhey!Äntligen har jag "tid" att göra detta inlägg!  

Denna Room Look ser lite mer annorluna ut...Varför?

Jo för att det inte är Sims 3 längre utan Sims 4.För som ni alla vet ser grafiken på 4:an lite mer annorlunda än på 3:an(No Shit..)

((BTW Sorry för alla rutor på golvet))

       

(ÄLSKAR FÄRGEN!)

 

Vad kan jag säga?Ett helt okej rum för att vara mitt första rum som jag har dekorerat.

Jag vet inte vilken Sim som passar just detta rum..Men jag skulle kanske säga en författare eller en krativ Sim kanske en tonåring?Vad vet jag!

Nästa gång kommer det nog att bli ett barn rum eller liknande!


BYE!


 





Presentation

  Hej Hallå!

Jag bloggar för det mesta om mitt liv eftersom jag inte har tid med att göra annat!BYE!

Bra o veta..om du nu läser detta...

*Inga elaka kommentarer

 

*Om det är något jag ska förbättra,skriv gärna det!:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Vad är bra med denna bloggen?
 Sims
 Animal Crossing
 Room Look's
 Sims Look's
 Inget...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Gästbok!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

http://ebbolella.bloggplatsen.se/

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards