Mirrolella

Alla inlägg den 9 november 2014

Av Mirre - 9 november 2014 20:54

Yees imorgon kommer jag ändra mitt Blogg namn till mirrekitten.blogplatsen.se för att jag tycker att det passar mig mer!

Varför jag skriver detta är för att det kommer inte att kunna nå min blogg genom den gamla webbadressen...


Och jag kommer nu dessutom BARA blogga om min vardag eftersom jag känner att jag inte har tid med att hålla på med en massa om sims...Men jag lovar att det kommer komma något inlägg lite då och då om min vardag och lite tankar.

Hoppas ni har haft en bra helg och att ni inte ska bada imorgon då det är Måndag...F**K YOU Måndag...


BYE!


 

Presentation

  Hej Hallå!

Jag bloggar för det mesta om mitt liv eftersom jag inte har tid med att göra annat!BYE!

Bra o veta..om du nu läser detta...

*Inga elaka kommentarer

 

*Om det är något jag ska förbättra,skriv gärna det!:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Vad är bra med denna bloggen?
 Sims
 Animal Crossing
 Room Look's
 Sims Look's
 Inget...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Gästbok!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

http://ebbolella.bloggplatsen.se/

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards