Mirrolella

Alla inlägg den 15 november 2014

Av Mirre - 15 november 2014 20:54

Hej Hallå!

På Måndag är det skola igen(No,shit)Det skulle nästa ha varit som en i klassen sa:


-Varför kan vi inte gå på skolan på helgen och va hemma hela veckan?

Men hur länge ska man då gå i skolan till 9 på kvällen eller?!(Skulle vara värt det...)

 

I alla fall,då på svenskan ska vi hålla i en liten redovising..Pice of a cake...you may think...Joo..men det är det faktiskt det är bara inför 10 pers och alla är tjejer...DET ÄR LUNGT KOMPIS!!!LUNGT!

Fast hur mycket jag nu än övar så vekar det som om att jag ALLTID ska Fucka upp någonting eller glömma något som jag kommer på senare när jag har satt ner min röv på stolen..(Jag måste även ta med min dator...)

 

Men va faan kan gå fel?10 PERS!

 

Annars är det inte mycet mer som har hänt denna vecka som jag har stört mig på...Aa..förutom simningen då...Aja..så mycket för det jävliga idrotts betyget...

 

BYE!

 

 

Presentation

  Hej Hallå!

Jag bloggar för det mesta om mitt liv eftersom jag inte har tid med att göra annat!BYE!

Bra o veta..om du nu läser detta...

*Inga elaka kommentarer

 

*Om det är något jag ska förbättra,skriv gärna det!:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Vad är bra med denna bloggen?
 Sims
 Animal Crossing
 Room Look's
 Sims Look's
 Inget...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Gästbok!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

http://ebbolella.bloggplatsen.se/

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards