Mirrolella

Alla inlägg den 17 november 2014

Av Mirre - 17 november 2014 18:22

FAAN!

Det var visst ingen redovisning idag utan vissa skulle göra idag och vissa andra imorgon..GAH!Sånt borde man ju få reda på innan man ta med sig halva sitt hem!(Min dator är mitt hem btw)Det kändes så jävla dumt att vara den ÄNDA som tog med sig en dator..så nu funderar jag på och skicka bilderna till min lärare men jag kan inte hennes adress...så jag måste nog ta med min FUCKING data en gång till...


Problemet är det att våra skåp är inte så säkra...och att ha en dator där på 3.000 är nog inte det jag helst vill om nu någon skulle komma in i mitt skåp och leka runt lite!(Men det kommer att ordna sig för vi får snart nya skåp..det är lungt!)


Annars är det inte mycket som har hänt idag som jag nu har stört mig på...jag har suttit här och försökt plugga in franskan men det verkar inte gå så bra kan än så länge 3/7 meningar som jag hoppas att vi har tills på onsdag...för om det är tills imorgon så är jag körd.

Aja redovising imorgon då!Trevligt...trevligt...



BYE!


 

Presentation

  Hej Hallå!

Jag bloggar för det mesta om mitt liv eftersom jag inte har tid med att göra annat!BYE!

Bra o veta..om du nu läser detta...

*Inga elaka kommentarer

 

*Om det är något jag ska förbättra,skriv gärna det!:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Vad är bra med denna bloggen?
 Sims
 Animal Crossing
 Room Look's
 Sims Look's
 Inget...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Gästbok!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

http://ebbolella.bloggplatsen.se/

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards