Mirrolella

Alla inlägg den 13 februari 2015

Av Mirre - 13 februari 2015 22:37

Ja nu har jag gjort en ny blogg jag har dock inte skrivit något där än,men det kommer att komma upp något imorgon.

Tanken bakom detta är för att jag just nu är i en period av mitt liv där jag jätte gärna vill skriva av mig och dela med mig av tankar om olika händelser,men också för att jag blev inspererad av min vän.(Ebbolella)


Denna bloggen har typ aldrig varit "personlig" jag startade med att vara en "spel" blogg och sedan sket det sig och jag gick till att skriva om mina dagar och händelser,problemet var att det kändes inte som om att någon visste vem JAG var.Då menar jag hur jag var som person,så jag bablade på om mitt liv utan att förklara vem jag var.


Så jag börjar helt enkelt om på en ny kula som man säger.

Den nya bloggen kommer jag lägga ner mycket tid på(så mycket som jag kan)och göra någonting av det istället för att förvandla den till skit.


Bloggens adress:


uniteuniverse.bloggplatsen.se


Dissa inte namnet det var det bästa jag kom på...



BYE!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

  Hej Hallå!

Jag bloggar för det mesta om mitt liv eftersom jag inte har tid med att göra annat!BYE!

Bra o veta..om du nu läser detta...

*Inga elaka kommentarer

 

*Om det är något jag ska förbättra,skriv gärna det!:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Vad är bra med denna bloggen?
 Sims
 Animal Crossing
 Room Look's
 Sims Look's
 Inget...

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015
>>>

Gästbok!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

http://ebbolella.bloggplatsen.se/

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards