Mirrolella

Alla inlägg den 21 oktober 2013

Av Mirre - 21 oktober 2013 19:05

YOLO!

Nä..men..


Filmen vi såg i skoaln i dag var kanske lite..ja..förmycket..Killarna gillade den åtominstone!  

Hopppas ni har haft en bra måndag!

Min dag startade med att knäppa kort på en immig sjö..wow..mitt liv är ganska tråkigt..  

Men..men..I musiken skulle vi ta en låt (favorit låt och artist)och skriva info om den..Jag vart så närvös att jag fick ont i huvudet...anntar att jag het enkelt inte kommer lyssna på musik på ett tag..  


Sen väntar jag mest på att Pewdiepie ska lägga ut det sista avsnittet av beyond two souls!!Vill veta slutet ju!!






BYE!

 

Presentation

  Hej Hallå!

Jag bloggar för det mesta om mitt liv eftersom jag inte har tid med att göra annat!BYE!

Bra o veta..om du nu läser detta...

*Inga elaka kommentarer

 

*Om det är något jag ska förbättra,skriv gärna det!:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Vad är bra med denna bloggen?
 Sims
 Animal Crossing
 Room Look's
 Sims Look's
 Inget...

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Gästbok!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

http://ebbolella.bloggplatsen.se/

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards