Mirrolella

Alla inlägg den 28 december 2013

Av Mirre - 28 december 2013 19:47

 ~~LÖRDAG~~


Snart nytt år då...Då är det dags att ta nya tag med skolan..Fuck..

Detta året har inte varit det enklaste..Men det är jag inte ensam med,jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det..

Men jag hoppas o ber att detta året kommer vara bättre än det förra!  


Någon som håller med???


Well...Well..

Känns som om att 2014 kommer gå lika fort som detta..men jag är glad att allt är över..men vissa saker hänger ju kvar livet ut...


Hoppas ni hade en bra jul i alla fall jag hade en bra,fick mycket böker så har suttit fast i dom sen dess!  

Har snart läst ut den första sen är det bara en kvar o sen har jag inget...o...läsa..igen då...


Faan...


Aja..Life goes on...eller?!




Tror det var allt för mig!

Ha en underbar fortsättning på detta år!

~~Stay Happy!!~~


BYE!:3

 






Presentation

  Hej Hallå!

Jag bloggar för det mesta om mitt liv eftersom jag inte har tid med att göra annat!BYE!

Bra o veta..om du nu läser detta...

*Inga elaka kommentarer

 

*Om det är något jag ska förbättra,skriv gärna det!:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Vad är bra med denna bloggen?
 Sims
 Animal Crossing
 Room Look's
 Sims Look's
 Inget...

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Gästbok!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

http://ebbolella.bloggplatsen.se/

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards