Mirrolella

Alla inlägg den 28 maj 2013

Av Mirre - 28 maj 2013 17:39

Hellu!

I dag hände inte mycket!Ni kommer höra mig säga det jämt....  

Men Ebbolella,Karin,Matilda och Elvira vi sitter ja nästan jämt utanför omklädningsrummen,Vi brukar sitta där o prata om allt möjligt...Och skratta högt!!LOL!

Men aa typ allt...Vi älskar o skratta!!  

Vem gör inte det!!  

Av Mirre - 28 maj 2013 17:22

Faan i bland hatar jag bara måndagar...Fler som tycker som jag?

Men det vekar som om vissa måndagar är bättre än andra!!  

TEX: När man skrattar hela dagen pga att någon säger roliga saker eller sjunger

En sak som hände var att en kille i klassen stog o sjöng...Ehhh..Har ni sett kaffe reklamen kommer ej på namnet....

I alla fall...Han kom ihåg den MEN!Han bytte bort namnet till ebbis,Ebbolella vart röd i ansiktet o börja skratta likadant gjorde jag o Karin!!  

Bara så att ni vet är han jätte rolig!! 

Av Mirre - 28 maj 2013 17:15

Hej!Som ni kanske redan har hört om ni läser Ebbolella blogg så är jag hennes kompis,och i dag tänkte jag oxå börja med att blogga!  

Hoppas att ni kommer gilla det!!Det jag kommer o blogga om är nog mest mitt liv men när mitt liv inte är intressant så skriver jag om det jag gillar mest!!  

Det märker ni nog på Ebbolella's blogg!!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

  Hej Hallå!

Jag bloggar för det mesta om mitt liv eftersom jag inte har tid med att göra annat!BYE!

Bra o veta..om du nu läser detta...

*Inga elaka kommentarer

 

*Om det är något jag ska förbättra,skriv gärna det!:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Vad är bra med denna bloggen?
 Sims
 Animal Crossing
 Room Look's
 Sims Look's
 Inget...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Maj 2013 >>>

Gästbok!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

http://ebbolella.bloggplatsen.se/

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards