Mirrolella

Alla inlägg den 17 juni 2013

Av Mirre - 17 juni 2013 22:52

Jag har försökt men för mig går det bara inte..

Försök ni oxå!  

Av Mirre - 17 juni 2013 22:35

Hellu!

Idag har jag oxå varit med Ebba o hennes lillebror!Vi hadde jätte kul!

Här kommer några moments!

Weird moment #1

Dockorna gör konstiga ställningar..

Weird moment #2

Dockorna pratar om rumpor?!

Weird moment #3

Varför skriver jag detta om rumpor!??

Weird moment#4

Vi kollar på konstiga klipp med Ebbas lilebror

Senare efter maten spelade jag sims men Ebba,tyvärr så fick hennes spel något fel o frös...(nu menar jag inte att det frös bokstavligen utan att det stanade)

Kan tyvärr inte heller sova hos Ebba så vi får sjuta upp det...  


BYE!  

p.s Veckans Video kommer snart måste bara hitta en först!

Presentation

  Hej Hallå!

Jag bloggar för det mesta om mitt liv eftersom jag inte har tid med att göra annat!BYE!

Bra o veta..om du nu läser detta...

*Inga elaka kommentarer

 

*Om det är något jag ska förbättra,skriv gärna det!:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Vad är bra med denna bloggen?
 Sims
 Animal Crossing
 Room Look's
 Sims Look's
 Inget...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Gästbok!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

http://ebbolella.bloggplatsen.se/

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards