Mirrolella

Alla inlägg den 17 februari 2014

Av Mirre - 17 februari 2014 18:26

Lönar det sig att skolka?


Gör det?

Har man en andlednig till att skolka?

Kanske vad vet jag...inte mycket..vi har fått 2 nya i klassen,redan 2 vekcor efter att dom hade börjat har en av dom redan skolkat typ..2 gånger kanske.( 2x wow mycket 2:or ju!;) )

Wow det skulle va otroligt om jag nu höll räckningen men jag ör inte så petig...men ibland kan jag va det..men bara ibland!;)

Petig kan jag va när jag tex ritar allt ska vara i minsta lila tetalj!;)



Men nog om det...Måndag va?

Min måndag betstår mest av en lektion som jag hatar...Musiken...

Fast i dag var den ganska så tyst i alla fall...bra..framsteg...

~~Hur är eran måndag??~~


Tack för mig o jag ska försöka blogga varje dag jag kan inte lova något men...försöka kan man ju alltid!;)




Bye!

Kittens!:)

 

 

 




Presentation

  Hej Hallå!

Jag bloggar för det mesta om mitt liv eftersom jag inte har tid med att göra annat!BYE!

Bra o veta..om du nu läser detta...

*Inga elaka kommentarer

 

*Om det är något jag ska förbättra,skriv gärna det!:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Vad är bra med denna bloggen?
 Sims
 Animal Crossing
 Room Look's
 Sims Look's
 Inget...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Gästbok!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

http://ebbolella.bloggplatsen.se/

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards