Mirrolella

Alla inlägg den 25 april 2014

Av Mirre - 25 april 2014 12:00

V.16


~Fredag

Inte mycket...

 

 

~Lördag

Inte mycket...

 

 

~Söndag

I dag är det Bunny Day!Vilket betyder att vi får ännu ett besök av en ny snubbe.

Han heter Zippy T Bunny!

Och det han vill ha är olika ägg,så runt i din stad finns det 6 olika ägg.

Du kan hitta dom genom att:

1.Slå sönder en sten=Stone Egg

2.Skaka ett träd=Tree Egg (Akta dig för bin bara..)

3.Djuphavsdyka i havet=Deep Sea Egg (Du behöver då en simderäkt)

4.Gräva upp den ur ett kryss i marken=Earth Egg

5.Fiska upp den ur havet eller en "sjö"=Water Egg (Har jag för mig att den heter..)

6.Genom att skjuta ballonger!=Sky Egg.

 

  

När du har lämmnat in alla ägg får du en korg som dekoration till ditt hus.

Men nu när du har gjort det så ska su inte lämmna in 6 till utan nu ska du börja äta äggen för att få en vinstlott,genom det här kan du samla alla möbler.

  Men du kan oxå få godis i äggen såklart!;)

 

 

V.17

 

~Måndag

Inte så mycket men jag reste runt lite till olika städer och fick lite insperation över var jag istället ska göra med min lilla ö.

Min första tanke var att fylla hela ön med svarta rosor..men sen så ändrade jag mig till att ha kanterna på ön med svarta roser men sedan inuti ha ett hav med olika blommer och färger!:D

 

~Tisdag

Jag började att sätta ut alla mina svarta roser runt kanten men kom inte så långt...

 

 


~Onsdag

Började med att fylla ön med en massa olika blommor!!!!!:D

 

~Torsdag

Jag har rensat i mitt hus och i mitt förråd...Men det kommer ta ett jävla tag eftersom det är en massa skit...

Men jag betalade oxå av mitt hus lån!!!:D

Så jag köpte ett litet rum på höger sida av huset...och set är bara ett rum kvar tills jag kan göra om HELA utseendet på mitt hus...men det kostar självklart pengar det med...

 

 

 

 

 

Presentation

  Hej Hallå!

Jag bloggar för det mesta om mitt liv eftersom jag inte har tid med att göra annat!BYE!

Bra o veta..om du nu läser detta...

*Inga elaka kommentarer

 

*Om det är något jag ska förbättra,skriv gärna det!:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Vad är bra med denna bloggen?
 Sims
 Animal Crossing
 Room Look's
 Sims Look's
 Inget...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Gästbok!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

http://ebbolella.bloggplatsen.se/

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards