Mirrolella

Alla inlägg den 27 juli 2014

Av Mirre - 27 juli 2014 20:28

Och vi är tillbaka med en ny Söndags Uppdatering!

Denna gången tänkte jag bara skriva vilka dagar jag kommer att blogga och vad dom dagarna ska innehålla,jag vet däremot inte NÄR jag ska börja blogga igen jag har en del saker kvar att fixa så kanske nästa vecka?

Iallafall...Dagarna..Det kommer inte bli lika många dagar som jag har haft förrut och detta är på grund av att jag vill kunna fokusera på skolan men oxå kunna lägga ut något.

Så det kommer att se ut ungefär så här:


~Tisdagar:

Jag kommer börja med en PCG eftersom jag vill ha en liten utmaning!;)


~Onsdagar:

Sims Familjen kommer såklart att vara klar,Denna familj har jag döpt till Thomson/Apple.


~Torsdagar:

Lite olika spelnyheter tex Sims eller Mario/Nintendo saker..You Know..


~Lördagar:

Room Look's,Ja..det kommer att komma tillbaka jag tror även att jag ska klämma in Sims Look's oxå så att jag kan lägga ut lite olika där oxå!:)


Så det är så här det kommer att se ut!:)

Vi Hörs!;)


BYE!

 

Presentation

  Hej Hallå!

Jag bloggar för det mesta om mitt liv eftersom jag inte har tid med att göra annat!BYE!

Bra o veta..om du nu läser detta...

*Inga elaka kommentarer

 

*Om det är något jag ska förbättra,skriv gärna det!:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Vad är bra med denna bloggen?
 Sims
 Animal Crossing
 Room Look's
 Sims Look's
 Inget...

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Gästbok!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

http://ebbolella.bloggplatsen.se/

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards