Mirrolella

Alla inlägg den 30 augusti 2014

Av Mirre - 30 augusti 2014 12:00

Okej sista sovrumet som jag kommer att göra och detta rum är nog mer till den lite mer Sexxiga simmen..

Jag vart inte helt nöjd men jag visste inte riktigt vad jag skulle göra igentligen men jag hoppas att den ger insperation.


 

Den här sidan vart jag jätte nöjd med men..jag visste inte vad ja skulle ha på andra sidan av väggen..så jag valde detta

 

Kanske inte det finaste med just vitt..men svart såg inte så mycket bättre ut..

 


Saker jag använde:

*Säng-The Sims 3

*Sidobord-The Sims 3

*Soffa-Kvällsnöjen

*Väggbelysning-In I Framtiden

*Hyllor-In I Framtiden

*Spegel-The Sims 3 eller Årstider(Tror jag)

*Övrig dekoration-Sovrum och Badrum,I Rampljuset och Kvällsnöjen


BYE!


   

Presentation

  Hej Hallå!

Jag bloggar för det mesta om mitt liv eftersom jag inte har tid med att göra annat!BYE!

Bra o veta..om du nu läser detta...

*Inga elaka kommentarer

 

*Om det är något jag ska förbättra,skriv gärna det!:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Vad är bra med denna bloggen?
 Sims
 Animal Crossing
 Room Look's
 Sims Look's
 Inget...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Gästbok!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

http://ebbolella.bloggplatsen.se/

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards