Mirrolella

Alla inlägg den 31 oktober 2014

Av Mirre - 31 oktober 2014 22:52

Hej Hallå!

Jag vet att jag inte har bloggat på ett tag men det har hänt en hel del saker och jag har inte "orkat"

Att blogga är nog inte till för mig..Jag suger på att skriva...och jag är dessutom tråkig..och jag kan inte stava till saker fast jag går i 8:an...


MEN I ALLA FALL!

 

Idag är det Halloween(Eller Hallowään,som mina föräldrar säger..)

Det har inte kommit några barn till våran dörr och frågat efter godis..(Vilket är bra för jag hatar när folk knackar/Ringer på dörren om jag inte vet vem det är..)

 

För då får jag det HÄR för mig själv!Nom Nom!!

 

Tror det var allt för mig!

 

BYE!

Ha en bra Halloween!

 

 

Presentation

  Hej Hallå!

Jag bloggar för det mesta om mitt liv eftersom jag inte har tid med att göra annat!BYE!

Bra o veta..om du nu läser detta...

*Inga elaka kommentarer

 

*Om det är något jag ska förbättra,skriv gärna det!:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Vad är bra med denna bloggen?
 Sims
 Animal Crossing
 Room Look's
 Sims Look's
 Inget...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Gästbok!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

http://ebbolella.bloggplatsen.se/

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards