Mirrolella

Alla inlägg den 12 juni 2014

Av Mirre - 12 juni 2014 12:00



~~And Our Story Continues~


Alice står och lagar mat men blir avbruten av Travis som vill säga henne något...

 

-Jo..nu är det så här att jag...åhh hur ska jag säga detta...

-Vad..?"Han har oxå varit otrogen..."

-Jag har inte varit ärlig mot dig...Jag har redan en flickvän kvar på Uni...

-Vänta..vad?"Vi kommer göra slut..tar han med sig Justin då...?"

-Japp...du ville ju så gärna att jag skulle flytta in så...jag hann inte att göra slut...

-VÄNTA!SKA DU SKYLLA DETTA PÅ MIG!?

-Nej!Det är inte det jag säger...det jag menar är att DU hade för bråttom!

-Jag?Bråttom?!

-Ja!

-Aa...men jag har inte varit ärlig mot dig heller!!!

-INTE!?

-NEJ JAG LÅG MED SAMUEL!!!

-VA FAAN!DU HAR JU ETT BARN!

-JAG VET VÄL DET!MEN DU OCH DEN DÄR TJEJEN DÅ?

-MEN VA FAAN VI HAR JU INTE TRÄFFAS PÅ ETT BRA TAG!!DESSUTOM SÅ LÅG VI ALDRIG!!!!!

-SYND FÖR DIG!!!

Men Travis lyssnar inte utan bara går sin väg....

 



Gulligul!<3

 


Amanda går sedan ner och byter om till pyjamas och ser att Samuel är upprörd...

   

-Vad är det?

-Joo..det är det att jag har varit otrogen mot dig med din syster...

-VA?!SKOJAR DU?

-Nä...ser det ut som det eller?

-....

-....

-Då tycker jag att vi bara ska vara vänner...

-Nej men snälla Amanda!Vi kan lösa detta jag var ju inte frisk!!

-Jag bryr mig inte..jag har hört ryckten om att du inte äns gillar mig utan bara kom hit för Alice...

-Men..!

-SLUTA!JAG VILL INTE SE DIG MER!FÖRSVINN ELLER SÅ GÖR JAG DET!

 




-TA JUSTIN MED DIG OM DU NU SKA FLYTTA!!!

-VARFÖR HAN ÄR JU DITT BARN OXÅ!!!

-JAG BRYR MIG INTE,JAG HATAR BARN OKEJ?FATTAR DU???

-Men..vad säger du?

-Att jag inte gillar barn!!!hör du dåligt eller!!!!!!!!

     

-DU FÅR SOM DU VILL!!JAG FLYTTAR!!!

-BRA!!!



Så Travis,Amanda,Justin och alla hundar flyttar till ett hus med 3 sovrum...

    

Men Alice ville inte ha det så här...hon ville inte att Travis skulle lämmna henne....Hon måste lösa detta på nåfot sätt...men hur?

( Ni kommer få en extra del på lördag!:) )

BYE!


 

Presentation

  Hej Hallå!

Jag bloggar för det mesta om mitt liv eftersom jag inte har tid med att göra annat!BYE!

Bra o veta..om du nu läser detta...

*Inga elaka kommentarer

 

*Om det är något jag ska förbättra,skriv gärna det!:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Vad är bra med denna bloggen?
 Sims
 Animal Crossing
 Room Look's
 Sims Look's
 Inget...

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Gästbok!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

http://ebbolella.bloggplatsen.se/

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards