Mirrolella

Alla inlägg den 14 juni 2014

Av Mirre - 14 juni 2014 19:15

Hej Hallå!


Nu fick ni inte en extra del av Holm men...jag tröttnade...och om jag tröttnar på något så slutar jag att spela ett tag och sen kan jag bli jätte sugen på att spela igen...men denna familjen vart inte så speciellt intressant...så jag ska självklart göra en ny familj

MEN!

Eftersom jag inte kommer att blogga på ett tag nu när jag ska åka bort...så kanske men bara kanske börjar jag med en ny familj..;)


Men detta var allt för mig så nu tar jag en paus i 3 veckor så kanske jag börjar med en familj!;)

OCH HA NU ETT GÖTT SOMMARLOV ALLIHOPA!!!:D


BYEEEEIIIII!!


//MIRRE!!!

Presentation

  Hej Hallå!

Jag bloggar för det mesta om mitt liv eftersom jag inte har tid med att göra annat!BYE!

Bra o veta..om du nu läser detta...

*Inga elaka kommentarer

 

*Om det är något jag ska förbättra,skriv gärna det!:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Vad är bra med denna bloggen?
 Sims
 Animal Crossing
 Room Look's
 Sims Look's
 Inget...

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Gästbok!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

http://ebbolella.bloggplatsen.se/

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards