Mirrolella

Alla inlägg den 10 mars 2014

Av Mirre - 10 mars 2014 12:00

Del 11


Alice

Liam

  &

Wiliam


 

Alice försöker sedan potträna Wiliam vilket han så klart inte går med på...

-Men gubben vad är det?Är du hugrig kanske...

 

 

Så Alice försöker sedan att lära han at prata!

Men Wiliam behöver lite nya kläder...hmm

 

 

Så där!:)

-Fast ska du shorts nu i höst?Aja du ska nog inte vara ute så mycket...

 

Wiliam får sedan leka lite själv...

"Undrar om en syskon skulle va bra för Wiliam...<3"

 

Liam kommer hem o lagar middag!

-Vad håller du på med?

-Lagar kranen eftersom du ALDRIG är hemma....

-Vad då aldrig hemma?Jag är ju för faan hemma hela dagarna....!

-Aha ja...vart är du då på morgon då???

-Hos min chef!

-Jaså?Du kan ju aldrig ta hand Wiliam heller!Du är inte en bra pappa i mina ögon!!

-Inte??!

-Nä...Ta hand om han mer eller så flyttar både han o jag här ifrån...

-Ok..

 

Liam märkte att Alice var upprörd så han tog sin tid och var med Wiliam en stund

 

 

 

Det vart sent o Liam nattade Wiliam...

 

 

-Så du vill inte ha ett till barn med mig?

-Så klart jag vill men då måste du ta hand om det mer...

-Jag lovar att göra det...det skulle vara bra för Wiliam o ha någon att leka med när han är äldre...

-Jaa..jag tänkte på det...

-Så..?

 


-Vänta..Jag vet inte...

   

-Joo kom igen!

-Wow..

 

 

-Så tror du att det blir något barn nu då?

-Ja det tror jag nog...<3

 

 

Mitt i natten,Runt 03.00

Alice går upp för att ta hand om Wiliam eftersom han är vaken och hungrig..

   

 

Han får välling eftersom det är mitt i natten och Alice orkar inte laga mat..

 

Hon provar även med att potträna Wiliam igen och denna gången vill han sammarbeta!:)

 

 

Denna lila busen vill oxå lära sig att gå!<3

   

"Hmm vi behöver mer mat.."

Problemet var bara det att mataffären var på annan ö...

Men Liam stannade gärna hemma o tar hand om Wiliam.

 

   

Så Alice springer ner till hamnen o tar en taxibåt till ön och sedan en taxi till butiken.

 

 

 

Medans hemma!

 

 

Liam leker med Wiliam...men pottan måste tömmas....

 

 

Jag är ledsen Liam men någon måste göra det så...Välkommen till Alices värld!;)

 

"Fyy farao!"

 

 

Alice kommer hem men måste snabbt till toaletten!!

 

 

-Mår du bra?

-Jaa då..det verkar som om vi har en till på väg!;)

-Aa..trevligt tecken..;)

 

Alice gör sedan ordning pumpa lycktor till Halloween!

 


   


Liam städar duschen när han sedan får ett mobil samtal...

Det är hans chef och hon vill bjuda han till hennes maskerad!


   

Liam åker dit medans Alice ställer ut sina lyckter


 


 

"Shit undrar hur mycket pengar dom har lagt ner på denna husbåt..."

 

 

Liam väljer att gå som en...Astronaut?(satv)

Verkligen?

 

 

Liam kommer sedan hem och får en lite kyss från Alice!<3

Han går sedan o äter av hennes middag.

 

 

 

 

 

 

Wiliam sover fridfult o dagen lider mot sitt slut...  

 

Extra mysig när det regnar ute...

 

 

Men mitt i natten känner Alice av något....

 

   

Hon blev nämligen gravid men det visste ni ju redan!;)

 

Mer i del 12

 

 

 

BYE!

 

 

 



Presentation

  Hej Hallå!

Jag bloggar för det mesta om mitt liv eftersom jag inte har tid med att göra annat!BYE!

Bra o veta..om du nu läser detta...

*Inga elaka kommentarer

 

*Om det är något jag ska förbättra,skriv gärna det!:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Vad är bra med denna bloggen?
 Sims
 Animal Crossing
 Room Look's
 Sims Look's
 Inget...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Gästbok!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

http://ebbolella.bloggplatsen.se/

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards