Mirrolella

Alla inlägg den 11 mars 2014

Av Mirre - 11 mars 2014 12:00

Ny Sims familj!:)

Del 1


Alice Gold 

       &

 Liam Sims

 

 

 


Här är Alice!

Egenskaper:

*Bra på att kyssas

*Bra humor

*Familjeinriktad

*Nattuggla

*Vegitarian

Favorit Färg:Gredelin

Favorit Låt:Strandparty

Favorit rätt:Veggirullar

Stjärntecken:Vädur

 

 

Hon bor i Isa Paradiso med hennes pojkvän Liam.


 

*Familjeinriktad

*God

*Hopplös romantiker

*Kockbegåvning

*Nattuggla

Favorit färg:Lime Grön

Favorit låt:Hip Hop

Favorit rätt:Limepaj

Stjärntecken:Oxe

 

 

 

Dom bor i ett hus med två rum nära stranden,Det är lite tomt om möbler..men paret har inte mycket pengar..

   

Dom älskar varandra mycket...<3

 

Att dom tom hänger upp bilder för att visa sin kärlek till varandra...<3

Men dom är inte gifta än..inte äns förlovade?!

 

Men Alice hoppas att han snart ska ta steget till att fråga...eller ska hon ställa den stora frågan?

Men hon hoppas i alla fall att det kommer något i framtiden...<3

 

 

 

Hoppas att ni fick en liten tjuvtitt på denna familj som kommer att komma i olika delar på Tisdagar o Torsdagar varje vecka!

Jag ser framemot att dela denna familj med er,Och jag hoppas att ni kommer tycka om det!

Kom med tips eller förslag om ni kommer på något som kan hända i historian!

Jag tar emot alla svar!

 

BYE!

 


 

Presentation

  Hej Hallå!

Jag bloggar för det mesta om mitt liv eftersom jag inte har tid med att göra annat!BYE!

Bra o veta..om du nu läser detta...

*Inga elaka kommentarer

 

*Om det är något jag ska förbättra,skriv gärna det!:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Vad är bra med denna bloggen?
 Sims
 Animal Crossing
 Room Look's
 Sims Look's
 Inget...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Gästbok!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

http://ebbolella.bloggplatsen.se/

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards